مبل شنی 9 پر گرد قطر 120 یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,410,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی 9 پر گرد قطر 120 یونولیت با بدنه ای جادار و راحتی مناسب رده سنی بزرگسال با رویه ضد حساسیت و انعطاف بالا دارای قابلیت شستشوی آسان بدون ایجاد حساسیت برای دکوراسیون داخلی از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی 9 پر گرد قطر 120 یونولیت از سری محصولات طبی و راحتی می باشد که به راحتی مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد و می توان با خیالی آسوده آن را استفاده کرد. چرا که بدنه ای ضخیم دارد که انعطاف زیادی را از خود نشان می دهد و می تواند بدن افراد را احاطه کرده و آن ها را در استاندارد ترین حالت ممکن قرار دهد. با این وجود است که مبل شنی مد نظر پر فروش و منحصر به فرد خواهد بود و افراد را به سمت داشتن راحتی و آرامش سوق می دهد و می تواند بدون ایجاد مشکل نشیمنی استاندارد و راحتی برای استفاده در طول عمر بالا باشد. با این وجود است که علاقه مندان می توانند این محصول را برای به کار گیری در مکان های مختلف داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند و لحظات شادی را نیز ایجاد نمایند. به طوری که در شرایط ایمن و استاندارد به فعالیت هایی مانند مطالعه و تماشای فیلم و کار با رایانه شخصی بپردازند و از آن بهره مند شوند. این بدنه قابلیت شستشوی آسان دارد که در این صورت می توان با انواع مواد شوینده آن را شستشو داد و محصولی تمیز و پاکیزه را مورد استفاده طولانی مدت قرار داد. این محصول سادگی زیادی دارد اما در پی این سادگی کاربرد زیادی نیز دارد و می تواند بهترین محصول جهت استراحت و آرامش افراد باشد. از این رو رنگبندی متنوعی که دارد می توان رنگ دلخواه را برای خرید انتخاب کرد و از داشتن آن بهره کافی را برد. کسانی که به دنبال خرید آسان مبل شنی 9 پر گرد قطر 120 یونولیت می باشند تنها می توانند به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند و یا از طریق سایت اقدام به خرید نمایند.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...