مبل شنی ابر و یونولیت 120*80 استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی ابر و یونولیت 120*80 استوانه ای با ساختاری استاندارد و مقاوم مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف برای رده سنی گوناگون با قابلیت شستشوی آسان و ایجاد انعطاف زیاد از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی ابر و یونولیت 120*80 استوانه ای ایجاد آرامش و راحتی می کند و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. در این صورت محصولی خاص و جدید نیز به حساب می آید که افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند. مبل شنی دارای محتویات داخلی از نوع ابر و یونولیت است که سازگاری زیادی با استفاده طولانی مدت افراد دارد و به سرعت دچار تغییر حالت نمی شود. در این صورت قابلیت انعطاف بالا و شکل پذیری زیاد در مبل شنی وجود دارد و افراد می توانند آن را به عنوان نشیمنی دائمی در مکان های مختلف استفاده کنند. اما در صورت استفاده نادرست از آن و یا در گذر زمان مبل شنی قابلیت انعطاف خود را از دست می دهد و دچار مشکل می شود که در این مواقع امکان شارژ بدنه نیز وجود دارد و می توان محتویات داخلی آن را تعویض نمود. با چنین قابلیتی افراد می توانند با مشاهده کم شدن انعطاف و قابلیت های دیگر در زمینه راحتی نسبت به تعویض این موارد اقدام نمایند و در نهایت بتوانند بهترین شرایط را مجدد مهیا سازند و نشیمنی استاندارد و ایمن را کسب نمایند. علاوه بر این موارد بدنه دارای قابلیت تعویض پوسته نیز می باشد که در صورت تمایل افراد این کار را انجام می دهند تا بدنه ای نو داشته باشند و یا رنگ محصول خود را با رنگی دیگر عوض کنند. مبل شنی مد نظر ابعاد مناسبی دارد که با بدنه استوانه ای شکل رضایت مخاطب را جلب می کند. خرید مبل شنی ابر و یونولیت 120*80 استوانه ای با قیمت مناسب و طول عمر بالا از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...