مبل شنی 120*80 استوانه ای الیاف و ابر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
5,200,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی 120*80 استوانه ای الیاف و ابر با بدنه ضد حساسیت دارای قابلیت شستشوی آسان بدون آسیب و خرابی و وجود درز و شکاف دارای رویه منعطف و نرم جهت استفاده تمامی رده های سنی از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

مبل شنی 120*80 استوانه ای الیاف و ابر متنوع ترین محصول را ایجاد می کند به طوری که دارای بدنه ای با رنگبندی مختلف است و می توان از آن سازگاری زیادی را کسب نمود. مبل شنی محصولی ساده اما کاربردی می باشد که انعطاف زیادی دارد و از بدنه ای بی نقص جهت استراحت در طی روز تشکیل شده است. در این صورت به راحتی می توان محصول را مورد بهره برداری قرار داد و از آن لذت برد و توانست در طی سال های زیاد از داشتن آن بهره مند شد. مبل شنی ساختاری استوانه ای شکل دارد که کیفیت بالا را ایجاد می کند. به طوری که ضخامت زیادی را نیز تشکیل داده است تا با قرار گیری بر روی آن بدنه دچار مشکل نشود و بتوان بهترین موقعیت را کسب کرد. مبل شنی مد نظر برای افراد سنگین وزن نیز مناسب می باشد و می توان با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا از ان لذت برد و توانست برای نشستن های طولانی آن را استفاده کرد. نشیمنی که توسط این محصول ایجاد می شود بی عیب و نقص است و دارای قابلیت شکل پذیری زیاد می باشد و با وجود انعطافی که دارد می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه نمود و در نهایت نیازی به سایر وسایل راحتی نداشت. مبل شنی را می توان با تمامی مزیت ها و با وجود بدنه ای که دارای استاندارد های لازم می باشد مورد خریداری قرار داد و قبل از ثبت سفارش به انتخاب رنگ بدنه بر حسب سلیقه خود اقدام کرد و در نهایت نیز اوقات خوشی را کسب کرد تا راحتی و آرامش بر قرار شود. به دنبال داشتن مبل شنی 120*80 استوانه ای الیاف و ابر به صورت استاندارد و ایمن و با قیمت مناسب به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید و خرید آن را نهایی سازید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...