مبل شنی استوانه ای 160*80 الیاف و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
6,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی استوانه ای 160*80 الیاف و یونولیت با بدنه مقاوم و منحصر به فرد دارای ساختاری استاندارد و ایمن مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف بدون ایجاد حساسیت با قابلیت شستشوی آسان از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی استوانه ای 160*80 الیاف و یونولیت بهترین و کاربردی ترین مبل شنی است که به جهت ایجاد موقعیت بی عیب و نقص توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو محبوب ترین نشیمن های طبی باشد. از این محصول در مکان های مختلف استفاده می شود که مهم ترین آن نقاط مختلف منزل است که می توان سطح طبی را برای استفاده و بهره برداری در موقعیت مناسب قرار داد و از آن در طی روز بهره مند شد. این محصول به خاطر داشتن انعطاف بالا مورد توجه قرار گرفته است و می تواند محلی برای نشستن های طولانی مدت باشد و بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم نسبت به داشتن آن اقدام کرد. با این وجود است که بدن را احاطه می کند و در موقعیت استاندارد و ایمن قرار می دهد تا افراد بتوانند تایم طولانی بر روی آن استراحت داشته باشند و یا به کار های دیگر که نیاز به نشستن در تایم طولانی دارد بپردازند. این محصول به جهت داشتن طول عمر بالا که وابسته به بدنه ضخیم با محتویات با کیفیت می باشد و می توان آن را در طول سال های زیاد استفاده کرد و در مکان های مختلف برای بهره برداری قرار داد. این محصول دارای سطحی بی عیب و نقص می باشد که راحتی زیادی را رقم زده است که ستون فقرات در زمان قرار گیری بر روی مبل شنی بهترین حالت خود را دارد و دچار آسیب و درد نخواهد شد و در نهایت نیز می تواند در تایم طولانی این موقعیت را داشته باشد. به جهت خرید مبل شنی استوانه ای 160*80 الیاف و یونولیت برای استفاده در مکان های مختلف به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...