راهنما خرید استخر پیش ساخته

خرید استخر پیش ساخته می تواند باعث شود تا شما در هر فضایی که در اختیار دارید بتوانید در فصول گرم سال به بازی و تفریح پرداخته و به صورت خانوادگی نیز از فضای خود نهایت استفاده را ببرید. حال این سوال پیش خواهد آمد که یک استخر پیش ساخته باید دارای چه ویژگی هایی باشد و آیا یک استخر پیش ساخته می تواند نیاز هر فردی را در جهت در اختیار داشتن یک استخر بزرگ پاسخگو باشد؟ قطعا تمام تلاش تیم محتوای فروشگاه اینتکس ایران این است که شما را در خصوص انواع استخرهای پیش ساخته به بهترین شکل ممکن راهنمایی کرده و بهترین ایده و پیشنهاد را در جهت خرید این دسته از محصولات در اختیار شما قرار دهد.

با توجه به این مقدمه حال باید اشاره کنیم که یک استخر پیش ساخته نمونه های متفاوتی دارد که از نظر برند عمدتا تولیدات به دو دسته اصلی تقسیم می شود:

  • استخر پیش ساخته اینتکس
  • استخر پیش ساخته بست وی

در ادامه به توضیح هر یک از این برندها و تولیدات این کمپانی ها اشاره خواهیم کرد.

استخر پیش ساخته اینتکس

همان طور که میدانید استخر های پیش ساخته تنوع بالایی دارند و همین امر باعث شده تا مشتری ها در میان گزینه های متعدد این محصولات بتوانند یک کالای ایده آل را خریداری کنند. در همین راستا یکی از بزرگ ترین و معتبرترین برند های تولید کننده استخر پیش ساخته در دنیا برند اینتکس می باشد که قطعا کیفیت بالای استخرهای پیش ساخته اینتکس زبان زد خاص و عام بوده است. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این محصولات در تنوع ظاهری بالا و هم چنین با امکانات متفاوتی عرضه شده اند که این نکته باعث شده تا دست مشتری برای خرید باز باشد.

استخر پیش ساخته بست وی

نوع دیگری از استخرهای پیش ساخته نیز وجود دارد که تولید برند بست وی بوده و کیفیت بسیار خوبی را دارا می باشد. در واقع کمپانی بست وی نیز محصولات فوق العاده ضخیم را تولید و ارائه کرده است که یکی دیگر از ویژگی های خوب این شرکت به شمار می رود. علاوه بر این ها این کمپانی برای اولین بار سعی کرد تا استخرهای پیش ساخته با بدنه طرح دار را نیز تولید و ارائه کند و در این حوزه به عبارتی پیشرو بوده است. مدل های استخر پیش ساخته طرح حصیری از مهم ترین تولیدات برند بست وی به شمار می رود.

استخر پیش ساخته برزنتی ایزی ست

نوع دیگری از استخرهای پیش ساخته نیز وجود دارد که این محصولات دارای پایه و یا فریم های آلومینومی عمدتا نبوده و بیشتر نیز به صورت گرد طراحی و ارائه شده اند. در واقع این استخرها بدنه ای برزنتی و ضخیم دارند و این ضخیم بودن بدنه باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به انتخاب این محصولات بزنید. برای راه اندازی این محصولات نیز نیاز است که لبه بالایی استخرهای ایزی ست را باد نموده و سپس با ریختن آب داخل استخر به بهترین شکل ممکن محصول را راه اندازی کنید. استخر های ایزی ست به جز مدل گرد دارای یک سری مدل بیضی شکل نیز می باشد که با نام استخرهای ایزی ست اوال فریم شناخته می شود و این مدل از استخرها دارای یک پایه نگهدارنده قوی خواهد بود و در ابعاد بزرگ نیز تولید و ارائه شده است.

ویژگی های استخر پیش ساخته

بحث در رابطه با ویژگی های استخر پیش ساخته هم مسئله ای مهم خواهد بود که قطعا با علم به این موارد شما می توانید دست به انتخاب یک استخر بزنید. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که استخرهای پیش ساخته دارای ویژگی راه اندازی آسان هستند به این معنا که عمدتا دارای یک سری فریم و پایه های آلومینیومی بوده و همین مسئله باعث شده تا مشتریان به سادگی بتوانند دست به راه اندازی استخر پیش ساخته بزنند. هم چنین امکان استفاده از این محصولات به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی ، استخر پیش ساخته آب درمانی و هم چنین استخر پیش ساخته ذخیره آب کشاورزی نیز جزو خصوصیاتی است که قطعا باعث خواهد شد تا دست شما برای انتخاب این دسته از محصولات باز باشد.

امکانات استخر پیش ساخته

بحث وجود امکانات در این دسته از محصولات هم مسئله مهم دیگری است که قطعا وجود هر امکانی می تواند تاثیر مثبتی در قیمت یک محصول بگذارد. شما می توانید مشاهده کنید که ابعاد مختلف و گوناگون این استخرها به گونه ای عرضه شده اند که همین ابعاد در وجود امکانات این محصولات نیز اثرگذار خواهد بود. شما می توانید وجود یک سری از امکانات نظیر پمپ تصفیه آب استخر ، نردبان پیش ساخته استخر ، درپوش و زیرانداز استخر را به سادگی بر روی استخرهای سایز بزرگ پیش ساخته مشاهده کنید. البته باید توجه داشته باشید که این امکانات بر روی تمامی سایزهای استخر پیش ساخته دیده نمی شود و بیشتر شرکت های اینتکس و بست وی این دسته از محصولات را بر روی استخرهای پیش ساخته سایز بزرگ خود ارائه می دهند.

کمپانی اینتکس همواره سعی کرده تا تنوع محصولات و خصوصا استخرهای پیش ساخته خود را در ابعاد گوناگون و با امکانات مختلف ارائه کند که همین عامل یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این برند در سطح جهانی می باشد. علاوه بر این کمپانی بست وی نیز اخیرا با تنوع محصولات خود و با ارائه محصولاتی با ظاهرهای مختلف و زیبا سعی کرده تا این عدم خلاقیت و سادگی در طراحی را جبران کرده و محصولاتی ایده آل و زیبا را روانه بازار کند که یکی از دلایلی است که استخرهای پیش ساخته بست وی نیز در سال های اخیر توانسته فروش قابل قبولی را کسب کند.

یکی دیگر از مواردی که باید در خصوص آن با شما صحبت کنیم بحث امکاناتی است که استخرهای پیش ساخته ارائه می کنند. خیلی از این استخرها ساختاری ساده ندارند و در داخل باکس بسته بندی علاوه بر استخر شما می توانید امکانات گوناگونی را هم مشاهده کنید که باعث شده تا محصول شما یک کالای ایده آل و دیدنی به شمار رود. این امکانات را هم اگر بخواهیم به صورت تک تک نام ببریم شامل این موارد خواهد شد:

در واقع اگر استخری که شما انتخاب می کنید تمامی این اقلام همراه را کنار خود داشته باشد می توان گفت که آن استخر کامل ترین نوع در میان استخرهای پیش ساخته و استخرهای آماده به شمار می رود. پمپ تصفیه آب در استخرها و سایزهای مختلف این محصولات متفاوت می باشد به این صورت که در یک سری از استخرهای سایز کوچک شما می توانید پمپ تصفیه آب فیلتری را مشاهده نمایید و در استخرهای بزرگ هم عمدتا پمپ تصفیه آب شنی قرار می گیرد که باعث خواهد شد تا محصول شما به بهترین شکل ممکن فرآیند تصفیه آب داخل استخر را انجام دهد.

نردبان استخر پیش ساخته نیز در استخرهای با ارتفاع بالای 99 سانتی متر دیده می شود و در سال های اخیر کمپانی های تولید کننده استخرهای پیش ساخته دیگر در ارتفاع کمتر از این نردبان را داخل باکس بسته بندی قرار نمی دهند. این نردبان ها ساختاری دو طرفه دارند به این صورت که هم برای ورود به داخل استخر و هم برای خارج شدن از ان شما به سادگی از این مزیت می توانید بهره برده و ورود و خروج را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.

زیرانداز نیز یکی دیگر از تجهیزاتی است که در یک سری از استخرهای پیش ساخته به چشم می خورد و این عامل باعث می شود تا شما قبل از نصب و راه اندازی استخر بتوانید با پهن کردن این زیرانداز در کف و زیر استخر از سوراخ شدن و یا آسیب دیدن محصول خود جلوگیری کنید. هم چنین درپوش هم در مواقعی کاربرد دارد که شما قصد دارید تا دیگر از استخر استفاده نکنید. در این زمان با پهن کردن این درپوش برروی استخر به سادگی می توانید از کثیف شدن آب استخر جلوگیری نموده و در هر زمان که دوست داشتید مجدد از محصول خود در حالتی تمیز و پاکیزه استفاده کرده و لذت ببرید.

از نظر امکانات نیز با مطالعه این بخش تا اینجا به صورت کامل با ویژگی ها و اقلام همراه استخرهای پیش ساخته نیز آشنا شدید. از نظر جنس و کیفیت هم باید اشاره داشته باشیم که عمده محصولات ساختاری از جنس بدنه برزنت سه لایه دارند که به ضخیم ترین شکل ممکن محصول را می توانید در اختیار داشته باشید و تنها با وارد کردن و ضربه زدن به وسیله چاقو ، تبر و یا اجسام مشابه می توانید بدنه اصلی را سوراخ کنید. دیگر بخشی که در استخرهای پیش ساخته وجود دارد پایه های آلومینیومی و ضد زنگ این محصولات است که در مدل های مختلف این محصولات ساختاری متمایز را ارائه کرده است. در واقع در مدل هایی با ابعاد کوچک تر این پایه ها ساده بوده و به بدنه به راحتی متصل می شود. در ابعاد بزرگ نیز شما می توانید مشاهده کنید که این پایه ها ساختاری U شکل دارند تا استخر به بهترین شکل ممکن سرپا شده و از به بهترین شکل ممکن بدون وارد شدن فشار به محصول و یا تغییر شکل ، استخر را سرپا نگه دارد.

بحث راه اندازی این دسته از محصولات نیز به سادگی انجام خواهد شد فقط شما باید با صبر و حوصله به خرج دادن بتوانید به دقت فرآیند راه اندازی محصول را انجام دهید. در داخل هر یک از بسته بندی این محصولات یک عدد دفترچه راهنما قرار دارد که به صورت تصویری و کامل فرآیند عبور دادن پایه ها از داخل بدنه و اصتال آن ها به یکدیگر را شرح داده است که با مطالعه آن خودتان به بهترین شکل ممکن و بدون نیاز به نصاب می توانید کار راه اندازی استخرتان را انجام دهید. اگر هم در رابطه با شیوه راه اندازی این استخرهای پیش ساخته هر گونه سوالی دارید می توانید با مطالعه دقیق مقالات موجود در این بخش آموزش های لازم را فراگرفته و از محصول خود نهایت بهره را ببرید. هر گونه پرسش خارج از این مقالات را هم می توانید با مشاورین ما در فروشگاه اینتکس ایران مطرح کنید تا بهترین پاسخ را در اختیار شما قرار دهند.


قیمت استخر پیش ساخته اینتکس به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟

قیمت استخر پیش ساخته اینتکس به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟

قیمت استخر پیش ساخته اینتکس به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟ انتخاب بهترین استخر پیش ساخته با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارای سازگاری زیاد و طول عمر بالا مناسب استفاده در مکان های مختلف و امکان خرید محصول از فروشگاه اینتکس ایران

استخر پیش ساخته اینتکس در زمستان

استخر پیش ساخته اینتکس در زمستان

خرید با دوام ترین استخر پیش ساخته اینتکس در زمستان جهت نصب در مناطق مختلف با ساختاری استاندارد و ایمن دارای تنوع بالا و داشتن ابعاد مختلف با جلب رضایت افراد برای بهره برداری درست از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

استخرهای برزنتی پیش ساخته در گیلان

استخرهای برزنتی پیش ساخته در گیلان

خرید با کیفیت ترین استخر پیش ساخته در گیلان برای استفاده در مکان های مختلف دارای قابلیت و مزیت های زیاد مناسب ایجاد استخر پرورش ماهی و استخر های تفریحی از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

تفاوت استخر برزنتی پیش ساخته و فایبرگلاس

تفاوت استخر برزنتی پیش ساخته و فایبرگلاس

تفاوت استخر برزنتی پیش ساخته و فایبرگلاس مناسب استفاده در مکان های مختلف و ایجاد شرایط گوناگون دارای بهترین موقعیت برای تفریحات آبی با داشتن بدنه استاندارد خرید از فروشگاه اینتکس ایران

معرفی 6 استخر پیش ساخته فریمی مستطیل

معرفی 6 استخر پیش ساخته فریمی مستطیل

معرفی 6 استخر پیش ساخته فریمی مستطیل دارای تنوع زیاد برای استفاده در موقعیت های مختلف با طول عمر و سازگاری زیاد مناسب برای ایجاد محیط تفریحات آبی دست جمعی خرید از فروشگاه اینتکس ایران

آشنایی با 7 مدل استخر پیش ساخته بست وی

آشنایی با 7 مدل استخر پیش ساخته بست وی

آشنایی با 7 مدل استخر پیش ساخته بست وی با داشتن تنوع زیاد با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه دارای استحکام بالا برای استفاده در مکان های مختلف با خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس ایران

مزیت خرید 4 مدل استخر پیش ساخته بست وی

مزیت خرید 4 مدل استخر پیش ساخته بست وی

مزیت خرید 4 مدل استخر پیش ساخته بست وی جهت استفاده در زمینه های مختلف و در مکان های گوناگون دارای ساختاری استاندارد و ایمن با بدنه های بزرگ و جادار با خرید از فروشگاه اینتکس ایران

معرفی 5 نمونه استخر پیش ساخته پرورش ماهی

معرفی 5 نمونه استخر پیش ساخته پرورش ماهی

معرفی 5 نمونه استخر پیش ساخته پرورش ماهی به جهت صرفه جویی در هزینه ایجاد استخر پرورش ماهی دارای ساختاری استاندارد و ایمن با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بدنه با خرید از فروشگاه اینتکس ایران

معرفی 4 نمونه از جدید ترین استخر پیش ساخته

معرفی 4 نمونه از جدید ترین استخر پیش ساخته

معرفی 4 نمونه از جدید ترین استخر پیش ساخته به جهت ایجاد محیط های آبی برای تفریحات آبی دارای ابعاد و اندازه های مختلف برای رده سنی گوناگون دارای استحکام بالا و طول عمر زیاد با خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

معرفی 4 استخر پیش ساخته فریمی پر فروش

معرفی 4 استخر پیش ساخته فریمی پر فروش

معرفی 4 استخر پیش ساخته فریمی پر فروش به منظور استفاده جهت ایجاد استخر آبی تفریحی با ساختاری استاندارد و طول عمر بالا دارای بدنه ای محکم و استوار با پایه های مقاوم با خرید محصول از فروشگاه اینتکس ایران

آدرس نمایندگی اینتکس
تهران - جنت آباد شمالی - بلوار اصلی - بالاتر از گلزار شرقی - پلاک 313 - واحد همکف


شماره تماس جهت خرید و مشاوره:
 
02144824155
09376668146
09026668146
02156190840