مبل شنی استوانه ای 140*80 یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی استوانه ای 140*80 یونولیت دارای استاندارد های لازم برای استفاده تک نفره با رویه بزرگ و نرم مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف بدون ایجاد حساسیت و با قابلیت شستشوی آسان از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی استوانه ای 140*80 یونولیت با ابعاد بزرگ راحتی زیادی را برای استفاده کنندگان ایجاد می کند و سبب رضایت آن ها می شود و می توان بدون هر گونه محدودیت و مشکل نسبت به داشتن آن اقدام کرد. مبل شنی استوانه ای است که بزرگ و جادار می باشد و از محتویاتی با نوع شن های یونولیتی تشکیل شده است که تمامی مزیت های ممکن را دارد و می تواند بی عیب و نقص در اختیار افراد برای خریداری قرار گیرد. در نتیجه مبل شنی را می توان در مکان های مختلف قرار داد و به عنوان نشیمنی دائمی از آن استفاده کرد و در نهایت توانست ساعات خوشی را کسب کرد و از این موقعیت لذت برد. مبل شنی دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که رنگ بدنه توسط خریدار انتخاب می شود و می توان محصولی متناسب با سلیقه خود را کسب کرد. سطحی که با وجود مبل شنی به دست می آید دارای مزیت های زیاد می باشد که انعطاف بالا و شکل پذیری بالا جزو مهم ترین آن ها بوده اند تا افراد بتوانند از حضور بر روی آن لذت ببرند و یا کار هایی که نیاز به نشستن های طولانی مدت دارد را با قرار گیری بر روی آن انجام دهند. در این صورت است که مبل شنی طرفداران زیادی دارد و می تواند با رضایت کامل در اختیار افراد قرار گیرد و ساعات خوشی را برای آن ها رقم بزند و بتواند بدون هر گونه محدودیت برای افراد مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد. این محصول سازگار با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه اینتکس ایران موجود است و امکان انتخاب رنگ بدنه آن نیز مهیا شده است که در این صورت تنها می توان خرید مبل شنی استوانه ای 140*80 یونولیت را از نمایندگی اینتکس ایران انجام داد.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...