مبل شنی الیاف و یونولیت استوانه ای 140*80

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
5,700,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی الیاف و یونولیت استوانه ای 140*80 با بدنه مقاوم و محکم بدون ایجاد حساسیت برای استفاده در طول عمر بالا و سازگاری زیاد دارای استاندارد های لازم با رنگبندی متنوع از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی الیاف و یونولیت استوانه ای 140*80 بهترین گزینه برای استفاده در مکان های مختلف می باشد که در باغ و ویلا نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد و در صورت عدم رطوبت و آب می توان آن را در فضای باز نیز مورد بهره برداری قرار داد. مبل شنی دارای تمامی مزیت های ممکن جهت ایجاد راحتی و آرامش است که می توان سازگار ترین حالت ممکن را به دست آورد و توانست در موقعیت های مختلف از داشتن آن لذت برد. این محصول بدنه ای با رویه ضخیم دارد که لطافت را نیز ایجاد کرده است و می توان در برابر عوامل مختلف مقاومت ایجاد سازد. بدنه ضخیم توانسته بدون هر گونه درز و شکاف برای افراد استفاده شود و موقعیتی استاندارد برای استفاده افراد سنگین وزن نیز باشد. در این صورت برای رسیدن به آرامش در طول روز و قرار گیری بر روی سطحی بی عیب و نقص تنها می توان بر روی این محصول کاربردی و منحصر به فرد قرار گرفت و از این حضور بهره مند شد و به بهترین شکل شرایط دلخواهی را کسب کرد. مبل شنی دارای بدنه ای از نوع پارچه جاسمین است که دارای ضخامت زیاد می باشد و می تواند قابلیت ضد حساسیت بودن را نیز ترتیب دهد. در این صورت تمامی افراد با رده سنی مختلف بر روی آن قرار می گیرند و بهترین موقعیت و شرایط را خواهند داشت. مواد داخل بدنه نیز الیاف و یونولیت می باشد که بهترین گزینه برای مبل شنی با طول عمر بالا است و دارای انعطاف بالا در طول سال های زیاد می باشد و شارژ آن پس از مدت زمان طولانی نیاز خواهد شد. خرید مبل شنی الیاف و یونولیت استوانه ای 140*80 را از فروشگاه اینتکس ایران انجام دهید.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...