راهنما خرید مبل شنی

مبل شنی یک وسیله ایده آل برای استراحت ، نشستن ، دراز کشیدن و موارد دیگر در داخل منزل ، محیط کار ، ادارات و هر فضای دیگری است. شاید تا به حال اسم مبل شنی ، بین بگ ، هپی چیر ، سندی سوفا و یا موارد مشابه را شنیده باشید. این دسته از محصولات طراحی های فوق العاده زیبایی دارند که شما با استفاده از ان می توانید فضایی که در اختیار دارید را به یک محیط راحت و ایده آل برای خواب و استراحت خود تبدیل کنید. در همین رابطه شاید سوالاتی قبل از خرید داشته باشید که ما در بخش راهنمای خرید مبل شنی به صورت کامل موارد مورد نیاز را به شما توضیح خواهیم داد.

در ابتدا باید عنوان کنیم که مبل شنی ، بین بگ و یا هپی چیر هیچ تفاوت و یا فرقی با هم ندارند و این که هر یک از افراد با نام های مختلفی این محصولات را صدا می کنند به این دلیل است که این اسامی بیشتر در کشورهای خارجی استفاده شده و به همین دلیل هم در ایران سعی شده تا با الگو برداری از این قضیه از این اسامی استفاده کنند که مسئله مهمی در ابتدای توضیحات به شمار می رفت. تنوع ظاهری این محصولات بسیار زیاد است که داخل دسته بندی مبل شنی شما می توانید ویدیو مربوط به تنوع این دسته از محصولات را مشاهده نموده و درباره ظاهرهای مختلف این محصولات اطلاعات کافی را به دست آورید.

دیگر مسئله ای که باید عنوان کنیم بحث جنس و کیفیت این دسته از محصولات است. شما می توانید مدل های مختلف این محصولات را با جنس پارچه های مخمل نظیر پارچه مازراتی ، پارچه پورشه ، پارچه جاسمین و دیگر مدل های مرتبط مشاهده کنید. علاوه بر آن استفاده از پارچه های چرم نیز از دیگر مواردی است که در تولید مبل شنی می توان از آن یاد کرد. بسته به نیاز خود و یا حتی دکوراسیون محیطی که قرار است این محصول در آن جا قرار بگیرد شما می توانید رنگ و طرح مورد نظر را تولید کرده و از آن استفاده کنید.

هم چنین از نظر ابعاد نیز این محصولات در تنوع سایز بندی مختلفی ارائه شده است. در واقع مدل های گرد ، استوانه ای و سوسیسی شکل این محصولات را شما می توانید در قطر 90 سانتی متر تا حدود 180 سانتی متر مشاهده کنید که دست شما باز بوده و با توجه به فضا و ابعادی که در اختیار دارید می توانید تولید این محصولات را سفارش دهید. محتویات داخلی مبل های شنی نیز بسیار متفاوت می باشد به این صورت که عمده تولید کنندگان مبل های شنی سعی می کنند تا محصولات را با جنس یونولیت و یا همان فیبر تولید کنند اما ما در فروشگاه اینتکس ایران سعی کرده ایم که تنوع محتویات داخلی را ارائه کنیم.

علاوه بر یونولیت ، ترکیب ابر و یونولیت ، الیاف و یونولیت و همین طور الیاف و ابر نیز از دیگر مواردی است که باعث شده تا با توجه به سلیقه خود و با رنج قیمتی مختلفی بتوانید این محصولات را سفارش دهید. عموما تولید مبل های شنی بین دو تا پنج روز بسته به تعداد و سایز محصولات زمان نیاز دارد و شما باید سعی کنید که کار تولید با توجه به سلیقه و نیاز شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و سپس پروسه ارسال و تحویل آن به دست شما انجام گردد.

مسئله دیگری که می توان در خصوص آن صحبت کرد بحث نحوه نگهداری و مراقبت از انواع هپی چیر ، بین بگ و یا مبل شنی می باشد. این محصولات به گونه ای تولید می شوند که شما این مزیت را در اختیار دارید تا در صورت کثیف شدن پارچه ، به سادگی آن را از محصول خارج کرده و داخل ماشین لباسشویی آن را بشویید. هم چنین باید توجه کنید که نحوه درست استفاده از این محصولات در مطالب دیگری که در این بخش قرار می دهیم به صورت کامل به شما توضیح داده خواهد شد. شما می توانید خرید و ثبت سفارش انواع محصولات را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت رسانده و یا قبل از ثبت سفارش با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب و بهترین قیمت را در اختیار شما قرار دهیم.


خرید حضوری مبل شنی

خرید حضوری مبل شنی

خرید حضوری مبل شنی با طراحی های استاندارد و طبی مناسب جهت بهره مندی تمامی علاقه مندان با ساختاری راحتی و منحصر به فرد برای تمامی رده های سنی دارای استحکام بالا و ضخامت زیاد با رنگبندی متنوع از فروشگاه اینتکس ایران

خرید مبل شنی از تولیدکننده

خرید مبل شنی از تولیدکننده

خرید مبل شنی از تولیدکننده برای استفاده در مکان های مختلف دارای بدنه استاندارد و ایمن مناسب برای تمامی رده های سنی دارای رنگبندی متنوع و ساختاری مقاوم مورد علاقه تمامی افراد با طول عمر بالا از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

خرید مبل شنی برای ویلا

خرید مبل شنی برای ویلا

در این مطلب از اینتکس ایران قصد داریم به شرح خرید مبل شنی برای ویلا و راهنمای خرید بهترین مبل شنی و بین بگ و هپی چیر متناسب با خواسته شما برای ویلا بپردازیم، پیش از سفارشمبل شنی این بخش را تا انتها مطالعه بفرمایید.

آدرس نمایندگی اینتکس
تهران - جنت آباد شمالی - بلوار اصلی - بالاتر از گلزار شرقی - پلاک 313 - واحد همکف


شماره تماس جهت خرید و مشاوره:
 
02144824155
09376668146
09026668146
02156190840