مبل شنی استوانه ای 120*80 الیاف و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی استوانه ای 120*80 الیاف و یونولیت بدون ایجاد حساسیت با قابلیت استفاده آسان در موقعیت های مختلف با قابلیت شستشوی آسان دارای رنگبندی متنوع و خاص مناسب تمامی سلیقه ها از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی استوانه ای 120*80 الیاف و یونولیت جدید و خاص برای استفاده رده سنی مختلف آماده شده است که بدنه ای استوانه ای شکل دارد و می تواند راحتی و آرامش را برای افراد رقم بزند. مبل شنی را می توان برای استفاده در مکان های مختلف خریداری کرد که ایجاد سازگاری می کند و نشیمنی استاندارد و ایمن را رقم می زند. به این ترتیب به جای مبل های راحتی و گران قیمت که توان خرید آن در تمامی افراد وجود ندارد می توان مبل شنی با قابلیت های متعدد را مورد بررسی قرار داد تا در نهایت توانست بر روی نشیمنی استاندارد و ایمن قرار گرفت و در مقابل نیز قیمت کم تری را پرداخت نمود. چرا که این محصول با پرداخت هزینه کم خریداری می شود و در نهایت کیفیت بالا و مطلوب ارائه می گردد و می توان بدون هر گونه محدودیت از وجود این محصول خاص و منحصر به فرد لذت برد. مبل شنی دارای دو بخش اصلی می باشد که آن را تشکیل داده اند و کیفیت در هر دوی این بخش ها مشاهده می شود و می توان به لذت بردن از مبل شنی استاندارد و طبی اقدام نمود. این محصول سازگار با داشتن بدنه ای که از جنس پارچه جاسمین می باشد در اختیار افراد است به طوری که می توانند لطافت زیادی حس کنند و محصولی ضد حساسیت را داشته باشند. بدنه بدون هر گونه درز و شکاف می باشد و با ایجاد تمامی مزیت ها می توان از وجود آن بهره مند شد و توانست ساعات خوشی را بر روی این سطح راحتی سپری کرد. به منظور خرید آسان و ارزان مبل شنی استوانه ای 120*80 الیاف و یونولیت تنها می توان از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به خرید نمود و از آن لذت برد.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...