مبل شنی یونولیت 160*80 استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی یونولیت 160*80 استوانه ای با بدنه ضخیم و ضد حساسیت دارای مقاومت در برابر فشار و ضربه بدون ایجاد درز و شکاف دارای قابلیت استفاده آسان و قابلیت شستشوی سریع مناسب تمامی سنین از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی یونولیت 160*80 استوانه ای جدید ترین ساختار مبل شنی است که نشیمنی استاندارد و مقاوم را تشکیل داده است تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از وجود آن لذت ببرند. مبل شنی محصولی ساده اما کاربردی است که در دسته محصولات طبی و راحتی قرار می گیرد و به جهت داشتن استراحت در طی روز می توان این محصول را انتخاب و خریداری کرد. مبل شنی با ساختار استوانه ای شکل دارای یک بدنه اصلی و محتویات داخلی می باشد که در کنار هم این محصول بی نظیر را ترتیب داده اند. هر یک از بخش های تشکیل دهنده مبل شنی قابلیت تعویض دارد و می توان آن را با بخش نو تعویض نمود. بدنه در صورت تمایل به رنگی دیگر و ایجاد آسیب و خرابی به راحتی تعویض می شود و محتویات داخلی نیز با کم شدن انعطاف به راحتی شارژ می شوند و می توانند مجدد مبل شنی منحصر به فردی را کسب نمود. این محصول دارای رنگبندی متنوع می باشد که رنگ آن از روی کاتالوگ محصول انتخاب می شود تا افراد بتوانند محصولی دلخواه را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند و در دکوراسیون داخلی محیط های مختلف نیز به بهره مندی از این محصول اقدام نمایند. مبل شنی قابلیت شستشوی آسان نیز دارد که در نتیجه می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به تمیز کردن بدنه در صورت مشاهده کثیفی اقدام کرد و از داشتن آن مجدد استفاده کرد. محصول مورد نظر با یونولیت های خرد شده پر شده است که راحتی را ایجاد می کند و سبب تشکیل انعطاف بالا می شود. به منظور خرید آسان مبل شنی یونولیت 160*80 استوانه ای به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...