راهنما خرید استخر بادی

استخر بادی

تفریحات تابستانه و مهیج در تمامی روزهای گرم سال جزو مواردی است که سن و سال نمیشناسد و شما با در اختیار هر وسیله بازی تفریحی می توانید این روزها را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. یکی از جذاب ترین تفریحات استفاده از استخر بادی می باشد که برای تمامی سنین می تواند مهیج باشد. حال اگر شما هم قصد خرید استخر بادی را دارید قطعا راهنمای خرید این دسته از محصولات می تواند کمک شایانی به شما در این راه بکند تا به بهترین شکل ممکن بتوانید با توجه به فضا و نیاز خود بهترین انتخاب را انجام دهید.

در همین راستا نیز ما در این بخش سعی داریم تا در خصوص این محصول و ویژگی هایی که آن ها ارائه کرده اند به صورت کامل با شما صحبت کنیم تا بتوانید خریدی هوشمندانه را انجام دهید. استخر های بادی از نظر تولید برند دسته ها و تنوع های گوناگون و زیادی دارند اما مهم ترین برند های استخر بادی به شرح زیر است:

  • استخر بادی اینتکس
  • استخر بادی بست وی
  • استخر بادی اینتایم
  • استخر بادی جیلانگ

همان طور که مشاهده می کنید این چهار برند تولید کننده که در تمامی حوزه های محصولات بادی فعالیت دارند ، در دسته بندی استخرهای بادی نیز تنوع بالایی را ارائه کرده اند که همین عامل باعث شده تا مشتریان بتوانند از میان این برندها بهترین انتخاب را برای خرید و ثبت سفارش خود در اختیار داشته باشند. هم چنین این استخرهای بادی عمده تفاوتی که دارند بحث ظاهر و نوع شکل گیری آن هاست که در واقع باعث شده تا با توجه به فضا و هم چنین مخاظبی که قرار است از ان استفاده کند با هم متفاوت باشند.

در واقع استخرهای بادی به طور کلی به صورت گرد ، مربعی ، مستطیلی ، بیضی و چند ضلعی طراحی و ارائه شده اند که هر یک از این ظاهرها به گونه ای است که دست مشتری را به بهترین شکل برای خرید باز گذاشته است. یعنی شما این مزیت را در اختیار دارید که با توجه به فضایی که در دارا هستید و با در نظر گرفتن ظاهرهای این استخرهای بادی بهترین انتخاب را انجام دهید.

از نظر ظاهر و طراحی موجود بر روی محصولات نیز شما تنوع قابل قبولی را برای خرید در اختیار خواهید داشت. یک سری از استخرهای بادی ساختاری ساده را دارا هستند به این صورت که شما می توانید یک بدنه آبی رنگ و یا رنگ های دیگر را به صورت یکدست مشاهده کرده و برای تمام سنین به صورت کامل استفاده کنید. به جز طراحی های ساده ، مدل های طرح دار استخرهای بادی هم موجود است که بر روی بدنه می توانید یک یک سری نقوش و طراحی های زیبا را مشاهده کنید که باعث خواهد شد که با توجه به سلیقه خود و یا کودکتان بهترین گزینه برای انتخاب را در اختیار داشته باشید.

از نظر امکانات نیز استخرهای بادی عموما به صورت ساده شکل گرفته اند و در بسیاری از مدل ها تنوع خاصی را شاهده نخواهید بود اما مدل هایی هم وجود دارد که در بخش های داخلی خود دارای یک سری امکانات هستند. به طور مثال وجود تکیه گاه بادی و یا حتی نشیمنگاه بادی باعث خواهد شد که شما بهترین گزینه برای استراحت را در اختیار داشته باشید و بتوانید در بخش داخلی این محصول نشسته و بازی و تفریح کودکان خود را نظاره گر باشید. هم چنین وجود فضایی برای قرار دادن بطری آب و یا لیوان نیز از دیگر مزایای یک سری از استخرهای بادی به شمار می رود که برای افراد بزرگسال قابل توجع خواهد بود.

تمامی استخرهای بادی دارای یک عدد دریچه برای تخلیه آب هستند که با باز کردن این دریچه شما این مزیت را در اختیار دارید که آبی که داخل استخر وجود دارد را به بهترین شکل ممکن تخلیه کرده و محصول را جمع آوری کنید. هم چنین یک سری از استخرهای بادی کودک نیز وجود دارد که بخش کف این محصولات هم باد می شود. بادی بودن کف محصول باعث شده تا کودک بتواند به سادگی و بدون نگرانی به بازی و تفریح پرداخته و در صورتی که کف استخر بیفتد هم هیچگونه آسیبی نبیند.

هم چنین در مدل های طرح دار نیز باید به استخر های بادی سرسره دار هم اشاره کنیم که قطعا برای کودکان فوق العاده مهیج و جذاب خواهد بود. این دسته از استخرهای بادی کودک دارای سرسره هستند که به صورت مجزا تعبیه شده و علاوه بر محیط های شاد و زیبای استخر با بهره گیری از این سرسره بادی نیز می توانید لحظات مهیجی را برای کودک خود خلق کنید. هم چنین وجود اسباب بازی های بادی در کنار این این محصولات هم از دیگر خصوصیات خوب این محصولات است که با در اختیار داشتن این وسایل بازی چندین کودک می توانند از آن ها بهره مند شوند. وجود آبپاش و یا فواره های آبی بر روی این مدل از استخرها هم از دیگر ویژگی های خاص استخرهای بادی سرسره دار به شمار می رود.

علاوه بر این ها برای راه اندازی این محصولات نیز شما باید یک عدد پمپ باد دستی و یا مدل های برقی و ... را تهیه کنید که بتوانید از طریق دریچه های باد موجود بر روی استخر به ساده ترین شکل ممکن محصول خود را باد کرده و از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگر در رابطه با استخرهای بادی بحث جنس و کیفیت این استخرهاست که عمدتا تمامی این محصولات از نوع PVC وینیل شکل گرفته اند که کمپانی های اینتکس و بست وی هر دو از این جنس برای تولید و عرضه اکثر محصولات بادی استفاده می کنند.

این جنس فوق العاده ضخیم و باکیفیت بوده و قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید به همین دلیل هم خیال مشتریان از این نظر راحت می باشد. در داخل باکس بسته بندی این محصولات نیز شما عمدتا وجود برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما را می توانید مشاهده کنید که به وسیله این دو عامل در صورت آسیب دیدن و یا برای راه اندازی و مشاهده روش های صحیح استفاده از محصول بهره برده و سپس به راحتی از محصول خود استفاده کنید. در این بخش هم چنین ما سعی خواهیم کرد که با مقالات جامع و کاربردی به بهترین شکل ممکن شما عزیزان را راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را برای خرید و ثبت سفارش یک استخر بادی از فروشگاه نمایندگی اینتکس تهران در اختیار داشته باشید. در ادامه این مطلب نیز سعی داریم تا به صورت کامل و تخصصی تری مدل ها و ویژگی های استخرهای بادی را بررسی کنیم.

استخر بادی گرد

مهم ترین مدلی که دارای تنوع بسیار زیادی بوده و جزو محبوب ترین مدل های استخر بادی نیز به شمار می رود ، استخر بادی گرد می باشد. این مدل از محصولات به گونه ای طراحی شده اند که هم کودکان و هم بزرگسالان به بهترین شکل ممکن می توانند از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند. عموما استخرهای بادی گرد در سه نوع استخر بادی گرد دو حلقه ، سه حلقه و چهار حلقه طراحی و تولید شده اند. حال ممکن است مدل های دیگری هم موجود باشد که ساختاری بیشتر از چهار حلقه داشته باشد که عمدتا تعداد آن ها کم بوده و مدل های رایج نیز همین موارد نام برده شده می باشد. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مدل های گرد طرح دار نیز وجود دارد که برای مثال ساختاری شبیه به سفینه داشته و یا مدل های دیگری را شامل می شود که باعث جذابیت در تولید استخر بادی گرد شده است.

استخر بادی مستطیلی

این مدل از استخرهای بادی نیز مدلی فوق العاده رایج می باشد که هم ابعاد بزرگی داشته و هم باعث شده تا هر سن و سالی بتوانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. این استخرهای بادی عموما ساختاری ساده دارند و از ابعاد دو متر به بالا بهره می برند. هم چنین شما می توانید استخرهای بادی مستطیلی طرح دار نظیر طراح آکواریوم را هم مشاهده کنید که از مدل های پرطرفدار این دسته از محصولات به شمار می رود. ابعاد بزرگ ، ظاهر شیک و هم چنین ارتفاع مناسبی که این استخرها دارند از مهم ترین خصوصیات یک استخر بادی مستطیلی به شمار می رود.

استخر بادی مربعی

دیگر گزینه ای که قطعا برای خرید می تواند پیشنهاد ایده آلی برای شما به شمار رود ، استخر بادی مربعی می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر ها از نظر ابعاد و طول و عرض در واقع ابعادی یکسان را دارا هستند و همین ویژگی نیز باعث شده تا افرادی که فضای مربعی در اختیار دارند به بهترین شکل ممکن بتوانند دست به خرید این استخرهای بادی بزنند. از نظر طرح و نقش نیز عمدتا این استخرهای بادی به گونه ای شکل گرفته اند که یا کاملا ساده بوده و یا دارای طرح هایی نظیر ماهی ، دریا و ... هستند که برای کودکن جذابیت خاصی خواهد داشت.

خرید استخر بادی

استخر بادی بزرگ

در کنار استخرهای بادی کوچک که عمدتا برای کودکان استفاده می شود ، استخرهای بادی بزرگ هم وجود دارد که اکثرا خانواده ها آن ها را خریداری نموده و برای بازی و تفریح از آن استفاده می کنند. هم چنین از این استخرهای بادی بزرگ برای استفاده به عنوان وان بادی نیز می توان بهره مند شد. در واقع استخرهای مستطیلی بزرگی که در بازار وجود دارد را شما می توانید به عنوان یک وان بادی نیز در داخل منزل از آن استفاده کنید که خصوصیت خوب این دسته از محصولات نیز به شمار می رود. هم چنین تولید استخرهای بزرگ نیز به سه برند معتبر تعلق می گیرد. در واقع استخر بادی اینتکس ، استخر بادی بست وی و استخر بادی اینتایم سه مدل از معروف ترین و پرطرفدار ترین استخرهایی هستند که در بازارهای جهانی یافت می شود.

استخر بادی سرسره دار

در میان مدل های مختلف استخر بادی ، قطعا استخرهای بادی سرسره دار می تواند یک گزینه ایده آل برای بازی و تفریح کودکان به شمار رود زیرا این دسته از محصولات علاوه بر سرسره یک سری اسباب بازی بادی را هم دارا هستند و همین عامل سبب شده تا کودک در یک محیط کاملا شاد و ایده آل بتواند در گرمای تابستان به بازی و تفریح بپردازد. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که این استخرهای بادی دارای آبپاش سرخود ، اسباب بازی های نظیر توپ بادی و حلقه و همین طور سایبان در یک سری از مدل ها می باشد که همین موارد باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصولات و کاربردی بودن استخر بادی سرسره دار شود.

استخر بادی خانوادگی

مدل های استخر بادی خانوادگی نیز جزو مدل هایی به شمار می رود که مشتریان می توانند از آن ها به صورت دسته جمعی استفاده کرده و لذت ببرند. در واقع این مدل های به گونه ای طراحی شده اند که یک سری مزیت خاص را دارا هستند. برای مثال مدل های استخر بادی خانوادگی دارای تکیه گاه و یا نشیمنگاه بادی هستند که باعث شده تا افراد بزرگسال بتوانند با خیال راحت بر روی این ناحیه نیز نشسته و از آن به بهترین شکل ممکن لذت ببرند. هم چنین در این مدل ها شما می توانید جالیوانی را هم مشاهده کنید که متصل به بدنه بوده و قابلیت قرار دادن بطری یا لیوان آب را هم داراست. ساختارهای جذاب این محصولات هم از دیگر خصوصیات مهم استخرهای بادی خانوادگی به شمار می رود.

استخر بادی بیضی

نوع دیگری از طراحی که در استخرهای بادی دیده می شود ، استخر بادی بیضی شکل است. در واقع این استخرها با ساختار خاصی که دارند باعث شده تا در یک سری از فضاها به بهترین شکل ممکن جا بگیرند. تعداد تنوع در این ظاهر محدودتر از مدل های دیگر می باشد اما همین امر نیز باعث شده تا افرادی که از نظر شکل و شمایل و فضا ، این محصولات را دیده و پسندیده اند اقدام به خرید کرده و از در اختیار داشتن یک استخر بادی بیضی شکل نهایت بهره و لذت را ببرند.

قیمت استخر بادی

استخر بادی چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم ، استخرهای بادی به گونه ای طراحی شده اند که شکل و شمایل های گوناگونی داشته و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرده و لذت ببرید. در واقع بحث ویژگی این محصولات نیز جزو مواردی است که با نگاه کردن به باکس محصول می توان ان را حدس زد.

به طور مثال شما میتوانید مشاهده کنید که استخر بادی عمدتا برای تفریح و بازی کودکان کاربرد دارد اما خیلی از افراد از این محصولات برای استفاده بزرگسالان نیز بهره می برند که همین امر باعث شده تا این محصولات صرفا مختص کودکان نبوده و تمام سنین بتوانند از آن ها استفاده کنند. البته برای پرورش ماهی نیز این استخرها می تواند کاربرد داشته باشد. پرورش ماهی های زینتی و ماهی هایی که بدنه تیز ندارند در داخل استخر بادی امکان پذیر است. هم چنین از نظر امکانات نیز این محصولات موارد زیادی را عرضه کرده اند که در بخش های بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد.

امکانات استخر بادی بزرگسال

در مدل های استخر بادی بزرگسال اگر شما به دنبال امکانات این محصولات باشید ، در نهایت به چند نکته و ویژگی خواهید رسید. در واقع استخرهای بادی از نظر ساختار و شکل و شمایل به صورت کامل بررسی شده اند و تنها بحث امکانات است که باعث وجه تمایز این محصولات شده است. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که مهم ترین امکانات استخر بادی بزرگسال به شرح زیر است:

  • نشیمنگاه بادی
  • تکیه گاه بادی
  • جالیوانی
  • دریچه تخلیه آب

اگر بخواهیم به صورت مجزا به هر یک از این موارد بپردازیم ، باید اشاره کنیم که استخر بادی بزرگسالان یکی از مواردی که در اختیار شما قرار می دهند بحث نشیمنگاه بادی است. در واقع این نشیمنگاه و یا به عبارت دیگر صندلی بادی به گونه ای طراحی شده است که در بخش کف استخر قرار گرفته و فرد بزرگسال می تواند به راحتی بر روی این ناحیه نشسته و نظاره گر بازی و تفریح کودکان خود باشد. هم چنین در یک سری از این مدل ها تعداد این نشیمنگاه های بادی بیشتر شده و تا چهار عدد صندلی نیز درون یک سری از استخرهای بادی دیده می شود که برای نشستن و صحبت گپ و گفت مناسب خواهد بود. البته در یک سری دیگر از مدل ها این صندلی به صورت بزرگ و یک تکه طراحی گردیده که این مسئله هم بستگی به نوع و مدل استخر بادی دارد.

دیگر مسئله و امکانات استخر بادی بزرگسال بحث تکیه گاه بادی می باشد که این مورد نیز مکمل صندلی و نشیمنگاه بادی بوده و قطعا نقطه قوت مهمی در میان استخرهای بزرگسال به شمار خواهد رفت. در همین راستا شما می توانید مشاهده کنید که اکثر استخرهایی که دارای صندلی بادی هستند ، در بخش لبه بالایی استخر دارای بخشی می باشند که شما می توانید به آن تکیه داده و به استراحت بپردازید. این تکیه گاه بادی ساختاری فوق العاده دارد که افراد از آن به عنوان فضایی که بتوان سر و گردن را هم قرار داد می توانند استفاده کنند.

هم چنین اکثر مدل های استخر بادی بزرگسال نیز دارای جالیوانی بادی هستند. جالیوانی و یا محفظه نگهدارنده بطری آب نیز از دیگر امکاناتی است که شما می توانید در این استخرهای بادی مشاهده کنید. تعداد این جالیوانی نیز متفاوت می باشد که باز هم بستگی به نوع استخر دارد. به طور مثال عمدتا استخرها از دارای دو عدد از این امکان ویژه هستند که در دو سمت و رو به روی هم طراحی و عرضه شده است که دسترسی به بطری و یا لیوان برای شما به سادگی انجام شود.

آخرین مسئله ای هم باید به آن اشاره کنیم بحث وجود دریچه تخلیه آب در این استخرهای بادی می باشد که افراد بزرگسال می توانند به ساده ترین شکل ممکن در مواقعی که قصد استفاده از استخر را ندارند ، از این طریق آب داخل استخر را خالی کنند. این دریچه عموما در بخش کف استخر قرار گرفته است و شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را باز کنید تا آب استخر به صورت کامل خالی شود. البته امکان هدایت آب استخر به وسیله اتصال شلنگ و خالی کردن آن در فضای مد نظر نیز برای شما عزیزان فراهم می باشد.

استخر بادی بزرگسال

امکانات استخر بادی کودک

استخرهای بادی کودک نیز همانند مدل های بزرگسال دارای یک سری امکانات و ویژگی های جذاب می باشد که این محصولات را از سایر مدل های استخر بادی متمایز کرده است. برای مثال رایج ترین نمونه ویژگی ها و امکانات این استخرها به این صورت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

  • سرسره بادی
  • آبپاش بادی
  • اسباب بازی بادی مجزا
  • کف بادی
  • دریچه تخلیه آب
  • سایبان بادی
  • بدنه طرح دار و سه بعدی

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم مهم ترین ویژگی ها و امکانات یک استخر بادی کودک مواردی است که نام بردیم. حال اگر بخواهیم به تک تک این موارد به صورت جداگانه اشاره کنیم باید ابتدا به سرسره بادی بپردازیم. البته در خصوص استخرهای بادی کودک سرسره دار قبلا صحبت کرده ایم اما در مورد خود سرسره نیز بهتر است که آگاهی کامل را داشته باشید. این سرسره های بادی به گونه ای طراحی شده اند که عمدتا به صورت مجزا بوده و شما جداگانه ان را می توانید باد کنید. هم چنین امکان تغییر جا برای این سرسره ها نیز وجود دارد و شما در فضای مد نظر خود نیز می توانید این سرسره را قرار دهید. البته بهتر است سرسره در فضایی قرار گیرد که برای ان ناحیه تولید شده است و تغییر جای ان شاید به صلاح نباشد. هم چنین این سرسره ها در قسمت فرود نیز ناحیه ای را تعبیه کرده اند که کودک آسیب نبیند که این مورد نیز یکی از امکانات خوب این استخرهای سرسره دار خواهد بود.

دیگر ویژگی جذابی که بر روی استخرها تعبیه شده است بحث آبپاش بادی است. البته این ویژگی جذاب بر روی تمامی مدل های استخر قرار ندارد. برای مثال یک سری از استخرها ساختاری دارند که تنها ویژگی آن همین وجود آبپاش است که باعث می شود تا علاوه بر استخر ، کودک از این مزیت هم برخوردار بوده و محصول برای فرزند شما دو چندان جذاب شود. علاوه بر این ها این آبپاش نیز تنوع گوناگونی دارد. برای مثال در یک سری از مدل ها این آبپاش به صورت یک اسباب بازی مجزا بوده و قابلیت تغییر جا و مکان را دارد اما در یک سری دیگر این آبپاش ثابت بوده و بر روی محصول قرار گرفته است.

مزیت خوب و قابل ذکر دیگری که باید به آن اشاره کنیم ، وجود اسباب بازی بادی مجزا و یا سرخود است که می تواند کودک را شاد و خوشحال کند. این اسباب بازی ها نیز تنوع فوق العاده ای دارند. برای مثال بر روی یک سری از مدل ها این اسباب بازی سرخود بوده و به بدنه اصلی استخر چسبیده است اما در یک سری دیگر ، شما می توانید این موارد را به صورت مجزا مشاهده کنید. برای مثال وجود توپ های بادی ، حلقه بادی ، بسکتبال بادی ، عروسک بادی و دیگر موارد اینچنینی را می توان از مهم ترین خصوصیات این دسته از اسباب بازی ها نام برد.

کف بادی بودن استخر هم موردی است که برای خانواده ها خصوصا برای استفاده کودکان کمتر از شش سال مهم است. برای مثال شما می توانید مشاهده کنید که یک سری از استخرها به گونه ای طراحی و شکل گرفته اند که بخش کف آن یک عدد دریچه باد دارد و این ناحیه نیز همانند بدنه اصلی باد می شود که با در نظر گرفتن این ویژگی شما می توانید به سادگی این ناحیه را باد کنید. این امر سبب می شود تا کودک در حین بازی در صورتی که به زمین بیفتد ، بر روی یک ناحیه بادی و نرم قرار گیرد که خصوصیت خوب این محصول بوده و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

همانند مدل های استخر بادی بزرگسال ، استخرهای کودک نیز در خیلی از مدل ها دارای دریچه تخلیه آب هستند که همان ویژگی های عنوان شده در بخش دریچه تخلیه آب استخر بزرگسال را دارا می باشد و با استفاده از این ویژگی فرآیند تخلیه آب استخر به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

دیگر امکان جذابی که می توان از ان نام برد بحث وجود سایبان بادی است که در استخر های بادی و یک سری از مدل ها این خصوصیت را می توانید مشاهده کنید. وجود سایبان بادی باعث می شود تا کودک در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرد و از این حیث در امان بوده و به بهترین شکل ممکن بتواند از آن استفاده کند. حال این سایبان نیز مدل های مختلفی دارد به گونه ای که یک سری از آن ها قابلیت جدا کردن را دارا بوده و به صورت مجزا تعبیه شده اند که می توانید آن را در مواقعی که نیاز دارید نصب نمایید.

از نظر شکل و شمایل نیز استخرهای بادی کودک تنوع بسیار زیادی دارند که باعث می شود تا شما از میان گزینه های بسیار زیادی که در اختیار دارید بتوانید اقدام به خرید محصول کنید. در یک سری از مدل ها ، کمپانی های تولید کننده استخر سعی کرده اند تا بدنه و ناحیه بیرونی استخر را طرح دار کنند که این طرح نیز برگرفته از یک طرح انیمیشنی ، طرح آکواریوم و دریا ، طرح حیوانات و دیگر موارد را شامل می شود که قطعا این طرح دار بودن باعث بالا رفتن و افزایش روحیه کودک شما نیز خواهد شد.

استخر بادی کودک

راه اندازی و باد کردن استخر بادی

خیلی از افراد برای نحوه راه اندازی استخر بادی نیز مشکلاتی را داشتن و از ما سوالاتی در این خصوص می پرسیدند که ما در این بخش در رابطه با شیوه راه اندازی و باد کردن استخر بادی نیز سعی داریم تا به مهم ترین دغدغه های شما پاسخ دهیم. در ابتدا باید اشاره کنیم که هیچ یک از مدل های استخر بادی دارای پمپ باد نیستند و شما باید سعی کنید تا در مرحله اول یک عدد پمپ باد را به صورت مجزا خریداری کنید. پس از تهیه این پمپ باد که حتما باید مختص محصولات بادی باشد ، حال شرایط برای راه اندازی محصول آماده است.

در مقالات مشابه در بخش راهنمای خرید استخر بادی در وبلاگ سایت اینتکس ایران ، ما سعی کرده ایم توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. در این بخش اما به صورت کلی سعی می کنیم تا روش راه اندازی را شرح دهیم تا با علم به این موضوع بتوانید شیوه صحیح باد کردن یک استخر بادی را فرا بگیرید. استخرهای بادی بر روی بدنه اصلی خود دارای دریچه باد هستند که این دریچه باد ممکن است در مدل های مختلف ، تعداد گوناگونی را هم دارا باشد. برای مثال شما می توانید مشاهده کنید که بر روی یک سری از استخرها ، تنها یک عدد دریچه باد وجود دارد اما مدل های دیگری نیز وجود دارد که سه الی چهار دریچه دارند و این امر سبب می شود تا با استفاده از هر دریچه ، بتوانید همان بخش را باد کنید.

در ابتدا نیز باید سعی کنید تا دریچه باد را باز نموده و با قرار دادن پمپ داخل این دریچه اقدام به باد کردن محصول کنید. سوالی که پیش می آید این است که آیا نیاز است دریچه را با وسیله ای مجزا باز کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر شما نیاز به هیچ وسیله مجزایی به جز خود پمپ باد ندارید. شرکت های تولید کننده استخر بادی سعی کرده اند تا دریچه های باد این استخرها را به گونه ای طراحی کنند که ساختاری شداته باشد تا باد داخلی از ان خارج نشود به همین دلیل ممکن است دریچه باد مقداری سفت باشد و یا باز کردن و باد کردن آن نیز در ابتدا سخت باشد اما نیاز است که دریچه باد را به صورت کامل درون محصول قرار دهید.

البته باید خاطر نشان کنیم که به هیچ عنوان نیاز ندارید که بیش از حد به محصول فشار اورید و اگر با وارد کردن دریچه باد به داخل استخر و سپس روشن کردن پمپ ، مشاهده کردید که محصول راه اندازی می شود و باد به داخل استخر هدایت می شود ، حال شما می توانید اطمینان حاصل کنید که استخر به درستی راه اندازی خواهد شد. پس از انجام این کار حال شما تا زمانی که چین و چروک روی محصول محو شود و باد به میزان لازم داخل استخر برود ، باید فرآیند باد کردن را ادامه دهید. این مسئله بسیار مهم است که محصول را بیش از حد سفت نکنید چون این کار ممکن است باعث وارد شدن فشار زیاد به بخش درز محصول شده و به مرور این نکته سبب شود تا محصول شما آسیب دیده و از ناحیه درز به محصول فشار آید که این نکته بسیار مهم می باشد.

در واقع خیلی از مشتریان این تصور را دارند که محصول را هر چه بیشتر باد کنند بهتر است در صورتی که این فرضیه کاملا اشتباه بوده و باید به آن دقت کنید. پس از باد شدن در حد استاندارد نیز ، شما باید پمپ باد را از داخل محصول و داخل دریچه باد خارج کرده و سپس به آرامی دریچه باد را به صورت کامل ببندید و سپس از محصول راه اندازی شده خود استفاده کنید.

باد کردن استخر بادی

مراقبت و نگهداری از استخر بادی

در رابطه با شیوه صحیح استفاده ، مراقبت و نگهداری از استخرهای بادی خیلی از مشتریان همیشه دغدغه داشته اند و شاید نحوه صحیح استفاده از محصول را نمی دانند که این نکته باعث شده تا به مرور زمان و طی فرآیند استفاده و نگهداری اشتباه از محصول ، کاری کنند که محصول در بازه زمانی کوتاهی آسیب دیده و غیر قابل استفاده شود. به همین دلیل نکات رایج در رابطه با نحوه استفاده صحیح و مراقبت از این محصولات به شرح زیر است:

  • عدم باد کردن زیاد محصول
  • عدم پریدن و جامپینگ بر روی استخر
  • عدم وارد کردن ضربه و فشار به محصول
  • دور کردن محصولات نوک تیز از بدنه
  • دور کردن وسایل داغ و سوزان
  • راه اندازی استخر بر روی یک سطح صاف
  • استفاده نکردن از پمپ های غیر استاندارد

همان طور که اشاره کردیم مهم ترین نکاتی که شما باید به آن توجه کنید تا بتوانید سالیان سال از استخرهای بادی بدون نگرانی استفاده کنید بحث موارد عنوان شده در بالا می باشد. همان طور که درباره نحوه صحیح راه اندازی و باد کردن محصول به صورت جامع توضیح دادیم ، شما باید توجه کنید که محصول را بیش از حد باد نکنید تا دچار آسیب شده و یا از ناحیه درز به آن فشار بیاید.

دومین مسئله ای که باید به آن اشاره کنیم بحث عدم پریدن بر روی این محصولات است. خیلی از کودکان عادت دارند که در داخل فضای داخلی این استخرها بالا و پایین پریده و به بازی بپردازند که این کار مشکلی ندارد اما اگر کف استخر بادی است ، باید توجه کنید که افراد بزرگسال و یا افرادی که وزن زیادی دارند باید از این کار پرهیز کنند. هم چنین پریدن بر روی لبه اصلی و بدنه استخر نیز کار درستی نمی باشد که شما باید به این نکته هم دقت کنید. وارد کردن فشار به بدنه و ضربه زدن نیز جزو موارد اشتباهی است که گاها دیده شده است که پیشنهاد می کنیم این مورد را هم رعایت بفرمایید تا محصول شما آسیب نبیند.

دور کردن اجسام نوک تیز نظیر چاقو ، سوزن ، تبر ، کاتر ، تیغ و موارد مشابه نیز دیگر مسئله مهم است که باید حتما به آن توجه شود. خیلی از افراد پس از خرید محصول سعی می کنند تا بسته بندی محصول را با چاقو و یا کاتر باز کنند که این مسئله باعث می شود تا استخر بادی شما آسیب ببیند. هم چنین وسایل داغ نظیر آتش ، فندک و موارد مشابه نیز جزو نکاتی است که باید به آن دقت کنید و با رعایت این موارد و دور کردن استخر از کنار این محصولات ، سبب شوید که بدنه استخر صحیح و سالم باقی بماند.

هم چنین ما بسیار زیاد مشاهده کرده ایم که افراد سعی کرده اند تا استخر را در محیطی راه اندازی کنند که سطح آن شیب دار است. به عبارتی استخر را روی یک فضای غیر صاف و غیر هموار راه اندازی کنند که این نکته نیز بسیار مهم بوده و باید به آن توجه کنید که این کار کاملا اشتباه است. شیب استانداردی که معمولا معمارها در طراحی حیاط ، تراس ، آشپزخانه ، حمام و یا موارد دیگر در نظر می گیرند ، عمدتا دو درصد می باشد که نصب استخر بر روی این شیب استاندارد است اما اگر شما فضایی را در اختیار دارید که شیب آن بیشتر است ، این امکان وجود دارد که با پر کردن استخر از آب ، فشار بر روی یک سمت از استخر بیشتر شود و پس از مدتی این فشار باعث شود تا استخر از ان ناحیه آسیب دیده و یا حتی بترکد که آن وقت ممکن است این آسیب غیر قابل جبران و تعمیر باشد.

علاوه بر این نکات دیده شده است که افراد سعی می کنند تا هزینه ای برای خرید یک پمپ باد به صورت مجزا پرداخت نکنند که قطعا این صرفه جویی در هزینه به شمار نرفته و ضرر فرد خریدار به شمار می رود! همان طور که در بخش راه اندازی اشاره کردیم ، استخرهای بادی دارای دریچه های باد استاندارد بوده و به وسیله پمپ های باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی می شوند اما گاها دیده شده که برخی از افراد برای این که هزینه پمپ ندهند ، سعی می کنند تا محصول را روش های استفاده از آپاراتی و پمپ باد صنعتی ، راه اندازی به وسیله سشوار و یا حتی باد کردن با دهان راه اندازی کنند که تمامی این موارد غیر استاندارد و غیر اصولی می باشد.

سوالات رایج درباره استخر بادی

در بخش های قبلی مهم ترین مواردی که شما باید در خصوص انواع استخرهای بادی ، ویژگی و امکانات این محصولات ، شیوه صحیح راه اندازی و باد کردن استخرهای بادی و همین طور مراقبت و نگهداری از این محصولات را می دانستید را توضیح دادیم. حال در ادامه سعی خواهیم کرد که مهم ترین سولاتی که در تماس های تلفنی با فروشگاه اینتکس ایران شما عزیزان مطرح کرده اید را پاسخ دهیم تا با علم و پاسخ به این سوالات ، بدون دغدغه خاصی بتوانید محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

این بخش به مرور نیز به روزرسانی شده و هر سوالی که شما عزیزان داشته باشید و جزو دغدغه های ذهنی شما باشد را به این بخش اضافه خواهیم کرد پس با خیال راحت سوالات را مطرح کرده تا بتوانیم این بخش را به بهترین شکل ممکن تکمیل کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا این سوال ها و جواب ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

استخر بادی در ابعاد مختلف قابل تولید است؟

خیر – استخرهای بادی همگی وارداتی بوده و عموما تولیدات برند های اینتکس ، بست وی ، اینتایم و جیلانگ می باشند. در این میان نیز یک سری برند متفرقه نیز این محصولات را تولید و عرضه کرده اند که ابعاد محصول بر روی بسته بندی درج شده و به هیچ عنوان قابل سفارش و تولید در داخل کشور نمی باشد.

استخر بادی ساخت کدام کشور است؟

عموما برندهای تولید کننده استخر بادی آمریکایی و چینی هستند که این محصولات را تولید می کنند و مانند بسیاری دیگر از محصولات در دنیا ، داخل کارخانه های مستقر در چین این محصولات تولید شده و تحت لیسانس برندهای آمریکایی نظیر اینتکس و بست وی ارائه شده اند.

تفاوت استخر بادی و استخر پیش ساخته در چیست؟

عمده تفاوت این محصولات در ابعاد و اندازه ها ، امکانات و جنس بدنه آن ها است. استخر پیش ساخته بدنه برزنتی سه لایه داشته و عموما دارای مواردی همچون پایه های آلومینیومی ، پمپ تصفیه آب ، زیرانداز و درپوش است اما استخرهای بادی بدنه ای از جنس PVC وینیل دارند و از نظر امکانات هم در بخش های قبلی به صورت کامل توضیح داده ایم. 

برای مراقبت از کف استخر در هنگام راه اندازی باید چه کار کرد؟

برای جلوگیری از سوراخ شدن کف استخر ما همواره پیشنهاد می کنیم که از تاتامی استخر و یا فوم های متری ساختمان استفاده کنید و قبل از راه اندازی این موارد را روی زمین گذاشته و سپس استخر را بر روی آن ها نصب و ره اندازی کنید تا هم فضای کف استخر نرم و راحت باشد و هم از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

بلندترین ارتفاع استخر بادی چقدر است؟

در استخرهای بادی اینتکس بزرگ ترین و بلند ترین ارتفاع 56 سانتی متر است. در برندهای بست وی نیز عموما همین ابعاد محصولات ارائه شده اند اما در استخرهای برند اینتایم و نمونه های دیگر چینی ، ممکن است این ارتفاع تا 60 و یا حتی 70 سانتی متر افزایش داشته باشد.

تفاوت استخر بادی اینتکس و بست وی چیست؟

از نظر جنس و کیفیت هر دو برند تقریبا مشابه هم هستند و تفاوت زیادی ندارند و شاید در یک سری از مدل های استخر در حد 0.1 یا 0.2 میلی متر این ضخامت متفاوت باشد اما از نظر طراحی این دو برند کاملا با هم متفاوت بوده و ساختارهای مجزایی را ارائه داده اند که بسته به سلیقه خود می توانید هر یک را که دوست دارید خریداری کنید.

استخر بادی اینتکس اصل است یا فیک؟

این سوالی است که اخیرا خیلی از ما پرسیده می شود. در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که برند اینتکس یک برند معتبر جهانی بوده و تا به این لحظه استخرهای بادی این برند مشابه یا فیک در بازار ایران و یا سراسر دنیا ندارد. شما باید دقت کنید که تمامی محصولات و خصوصا استخرهای بادی این برند داخل یک باکس پلمپ به شما ارائه می شوند و افرادی که بحث اصل بودن و یا فیک بودن را مطرح می کنند ، به دنبال سود شخصی و یا گرفتن مبلغی بیش از حد از شما هستند که امیدواریم فریب این افراد سودجو را نخورید و با اطمینان خاطر یک محصول اینتکس را خریداری کنید.

تاریخ تولید استخر بادی فاکتور مهمی برای خرید است؟

این مورد نیز جزو مواردی است که در سالیان اخیر بسیار رواج پیدا کرده و مشتریان به دنبال خرید استخر بادی با تولید سال جدید میلادی هستند. همواره محصولات به دلیل وارداتی بودن با تاخیر وارد کشور می شود و عموما یک سال دیرتر از تاریخ تولید ، شما می توانید مدل های استخر بادی را در ایران مشاهده کنید. حال این تاریخ تولید از دو جهت مهم است. یک محصولاتی که از تاریخ تولید ان بیش از 10 سال گذشته است. این محصولات ممکن است در داخل پلمپ به دلیل مدت زمان زیادی که باقی مانده است دچار آسیب یا پوسیدگی شده باشند.

از جهت دیگر تاریخ تولید در بحث قیمت محصول نیز اثرگذار است و با توجه به وارداتی بودن محصولات و نوسانات قیمت ارز ، هر چه تاریخ تولید یک محصول و استخر بادی جدیدتر باشد ، قطعا قیمت آن نیز نسبت به مدل های قدیمی گران تر است. در نتیجه اگر محصولی که انتخای می کنید به صورت پلمپ بوده و از تاریخ تولید آن نیز بیش از 10 سال نگذشته است ، شما به جای خرید یک محصول جدید ، می توانید همان محصول با تاریخ تولید یک یا دو سال قدیمی تر را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

تفاوت استخر بادی کف بادی و ساده در چیست؟

استخرهای بادی با کف بادی دارای یک عدد دریچه باد در بخش کف استخر هستند که این ناحیه نیز به صورت مجزا باد شده و بیشتر برای کودکان کمتر از شش سال کاربرد دارد اما عمده تولیدات و نمونه های استخر بادی دارای کف ساده از نوع وینیل یا همان PVC بوده که برای استفاده تمام سنین مناسب است و تنها سود بادی بودن برای کودکانی است که سن کمی داشته و ممکن است داخل استخر بر روی کف استخر بیفتند که این امر سبب می شود تا از آسیب رسیدن به کودک جلوگیری شود.

گارانتی استخر بادی به چه معناست؟

عمدتا در داخل ایران گارانتی محصولات بادی وجود ندارد و این امر عملا معنایی ندارد. تمامی محصولات برند اینتکس و بست وی در داخل بسته بندی پلمپ توسط کمپانی های یاد شده قبل از بسته بندی 24 ساعت تست سلامت شده و سالم دخل بسته بندی می روند. حال اگر شما به هر دلیلی به مرور زمان استخر بادی که خریداری کرده اید آسیب ببیند ، می توانید به ساده ترین شکل ممکن با روش هایی نظیر استفاده از چسب تعمیرات اقدام به تعمیر آن کنید. اگر هم فروشگاه و یا مکانی به واسطه کارت گارانتی و یا موارد مشابه قصد داشت تا از شما پول بیشتری دریافت کند ، به هیچ عنوان به آن توجه نکرده و گول گارانتی محصولات بادی در ایران را نخورید.

آبپاش استخر بادی به چه صورت کار می کند؟

استخرهای بادی که دارای آبپاش هستند ، همگی دارای یک عدد شلنگ می باشند که شما می تواید این شلنگ و اتصالاترا در واقع به شلنگ آب وصل کرده و با باز کردن فلکه آب کاری کنید که این آبپاش راه اندازی شود. هر زمان که فلکه ب را ببندید ، این آبپاش قطع خواهد شد. اگر هم قصد استفاده از آبپاش موجود بر روی استخرها را ندارید می توانید آن را کنار گذاشته و تنها از خود استخر استفاده کنید.

جنس و کیفیت و ضخامت استخرهای بادی با هم متفاوت است؟

هر چه ابعاد یک استخر بادی بزرگ تر باشد ، عموما نیاز است که ضخامت آن نیز بیشتر شود. برای مثال یک استخر بادی با قطر 86 سانتی متر با یک استخر بادی سه متری از نظر جنس و کیفیت نباید یکی باشد به همین دلیل نیز کمپانی های تولید کننده استخر بادی این مسئله را در نظر گرفته و ضخامت های متفاوتی را برای این محصولات در نظر گرفته اند.

چرا بر روی بسته بندی برخی استخرهای بادی ارتفاع حدودا یک متر یا بیشتر است؟

در بسیاری از استخرهای بادی سایبان دار و یا سرسره دار شما می توانید مشاهده کنید که ارتفاع یک متر یا حتی بیشتر درج شده است. این بدین معنا نیست که استخر دارای ارتفاع یک متری است و این ارتفاع را کمپانی سازنده با توجه به بالاترین بخش استخر در نظر گرفته است. برای مثال اگر استخر شما سایبان دار باشد ، این ارتفاع تا بالاترین نقطه سایبان در نظر گرفته شده ست و ممکن است بخش کف و اصلی استخر تنها 20 الی 30 سانتی متر ارتفاع داشته باشد که باید به این نکته دقت کنید.

از استخر تلقی می توان به عنوان استخر توپ استفاده کرد؟

خیر – این استخرها با توجه به این که دارای بدنه بادی نیستند ، نیاز است که پس از راه اندازی آن را پر از آب کنید تا شکل و شمایل کاملی به خود بگیرد به همین دلیل شما تنها از آن به عنوان یک استخر آبی می توانید بهره ببرید و به درد استخر توپ کودک نمی خورد.

استخر تلقی چگونه راه اندازی می شود؟

این محصولات دارای بدنه ای از نوع وینیل سفت و سخت هستند که شما نیاز است آن را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با باز کردن آن و پر کردن مقداری آب داخل این استخرها محصول شکل می گیرد و سپس می توانید آن را پر از آب کرده و استفاده کنید. باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که به هیچ عنوان این محصولات را بر روی آسفالت ، بتن و یا موارد مشابه راه اندازی نکنید و حتما سعی کنید تا بر روی یک سطح نرم نظیر تاتامی ، چمن مصنوعی یا طبیعی و موارد مشابه اقدام به راه اندازی ان کنید.

استخر بادی قابلیت اتصال پمپ تصفیه آب را دارد؟

برخلاف استخرهای پیش ساخته بر روی این محصولات دریچه اتصال پمپ تصفیه آب وجود ندارد و شما نمی توانید به صورت مستقیم اقدام به نصب پمپ تصفیه آب کنید مگر این که به صورت رو کار از آن استفاده کنید.

داخل استخر بادی می توان از شناور بادی روی آب استفاده کرد؟

اگر ابعاد استخر شما به گونه ای است که می توانید یک شناور را بر روی آن قرار داده و فضا کامل پر نمی شود و امکان تفریح برای شما فراهم می شود ، شما این امکان را خواهید داشت که از این شناورهای بادی روی آب و یا مدل های مختلف تشک بادی روی آب داخل استخر استفاده کنید و محدودیت خاصی ندارد.

برای راه اندازی استخر بادی می توان آن را به آپاراتی داد؟

همان طور که در بخش توضیحات راه اندازی این محصولات و هم چنین نحوه مراقبت و نگهداری از استخرهای بادی توضیحات کاملی دادیم ، باید تاکید کنیم که به هیچ عنوان این کار را انجام نداده و از دادن استخر بادی به آپاراتی و یا موارد مشابه جدا خودداری کنید.

استخر بادی در صورت سوراخ شدن قابل تعمیر است؟

بله – شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید با خرید و تهیه یک عدد چسب تعمیرات محصولات بادی در داخل منزل کار تعمیر استخر بادی را انجام دهید. آموزش های لازم جهت تعمیر استخر بادی نیز داخل بخش وبلاگ > راهنما خرید استخر بادی مراجعه کنید.

بزرگترین استخر بادی چه ابعادی دارد؟

بزرگ ترین استخر بادی مستطیلی کمپانی اینتکس 305 سانتی متر طول و 183 سانتی متر عرض دارد. در استخرهای سرسره دار نیز بزرگ ترین مدل 302 سانتی متر طول و 228 سانتی متر عرض دارد. هم چنین در مدل های گرد نیز این ابعاد به قطر 229 سانتی متر میرسد. در کل استخرهای بقیه برندها نیز تقریبا همین ابعاد را دارا هستند و بزرگ تر از این استخر در مدل های بادی وجود ندارد مگر در مدل های استخر پیش ساخته و یا استخر ایزی ست.

اسباب بازی های موجود در کنار استخر بادی سرسره دار شامل چیست؟

این استخرها دارای یک سری اسباب بازی بسته به مدل محصول هستند. برای مثال شما می توانید حلقه های بادی ، توپ بادی ، عروسک بادی و موارد مشابه را مشاهده کنید که این اسباب بازی ها به مدل استخر شما بستگی دارد و با توجه به مدل استخر این مورد متفاوت می باشد.

از استخر بادی سرسره دار به صورت خانوادگی می توان استفاده کرد؟

اگر افراد بزرگسال در کنار کودک خود تنها در بخش اصلی استخر قرار بگیرند مشکلی برای استخر پیش نمی آید اما این استخرها برای استفاده خانوادگی مناسب نیست و صرفا برای بازی و تفریح کودکان طراحی شده است.

سرسره استخر بادی برای سنین بزرگسال مناسب است؟

خیر – معمولا سرسره های بادی موجود بر روی استخرهای سرسره دار کودک حداکثر قادر هستند تا 55 کیلوگرم وزن را تحمل کنند که این مورد نیز باز در مدل های مختلف استخر متفاوت بوده و ممکن است کمتر از این میزان باشد که باید رعایت کرده و به هیچ عنوان افراد بزرگسال از آن استفاده نکنند.

استخر بادی دو حلقه یا سه حلقه به چه معناست؟

این اصلاح بیشتر در استخرهای بادی گرد کاربرد دارد. در واقع استخرهای گرد ساختاری حلقه ای شکل دارند که هر حلقه به صورت مجزا باد شده و به همین دلیل به استخری که ارتفاع بلندتری داشته و تعداد حلقه های آن مشخص باشد ، استخر دو حلقه ، سه حلقه و یا چهار حلقه می گویند.

ارسال استخر بادی در شهرستان چقدر طول می کشد؟

تمامی محصولات و استخرهای بادی در صورت موجود بودن و ثبت سفارش توسط مشتریان عزیز در خارج از تهران و استان های دیریگر در سراسر کشور با هماهنگی با مشتری از طریق تیپاکس ، چاپار ، باربری ، پست و یا روش های دیگر ارسال می شود که بین 24 تا 72 ساعت کاری محصول به دست شما عزیزان خواهد رسید.

خرید استخر بادی به صورت پرداخت درب محل امکان پذیر است؟

این امکان تنها برای مشتریان عزیز در شهر تهران فراهم می باشد. شما عزیزان با ثبت سفارش خود می توانید جهت پرداخت هزینه محصول درب منزل با ما هماهنگ کرده تا به وسیله پیک اتحادیه محصول شما ارسال شده و سپس هزینه محصول و هزینه پیک را همزمان در محل پرداخت نمایید.


استخر بادی برای سیسمونی

استخر بادی برای سیسمونی

خرید ارزان ترین استخر بادی برای سیسمونی با ابعاد بزرگ و کوچک مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا و کیفیت مطلوب برای استفاده در طی سال های زیاد با طراحی فانتزی و زیبا و رنگ شاد از فروشگاه اینتکس ایران

انتخاب استخر بادی برای کودکان

انتخاب استخر بادی برای کودکان

انتخاب استخر بادی برای کودکان جهت داشتن بهترین تفریحات مهیج آبی با طول عمر بالا و سازگاری زیاد دارای طراحی استاندارد و ایمن با رنگ های شاد و متنوع و بدنه ضخیم با خرید از فروشگاه اینتکس ایران

استخر بادی با کف بادشو

استخر بادی با کف بادشو

خرید ارزان ترین استخر بادی با کف بادشو مناسب تمامی رده های سنی اعم از کودک و بزرگسال دارای ساختاری استاندارد و ایمن با طول عمر بالا برای ایجاد تفریحات مهیج آبی در فصول گرم سال از فروشگاه اینتکس ایران

استخر بادی برای کودکان زیر سه سال

استخر بادی برای کودکان زیر سه سال

خرید جدید ترین استخر بادی برای کودکان زیر سه سال دارای کیفیت بالا و طول عمر زیاد با بدنه استاندارد و ایمن دارای ضخامت در بدنه مناسب استفاده در فضای باز از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

استخر بادی برای سگ

استخر بادی برای سگ

خرید ارزان ترین استخر بادی برای سگ دارای ابعاد و اندازه مختلف با طول عمر بالا و سازگاری زیاد دارای طراحی استاندارد و ایمن مناسب حیوانات خانگی دیگر برای روز های گرم تابستان از فروشگاه اینتکس ایران

معرفی 3 طرح جدید استخر بادی آبپاش دار

معرفی 3 طرح جدید استخر بادی آبپاش دار

معرفی 3 طرح جدید استخر بادی آبپاش دار با ساختاری استاندارد و رنگبندی شاد دارای سازگاری زیاد و مقاومت بالا در بدنه و ضخامت در دیواره ها برای روز های گرم تابستان خرید از فروشگاه اینتکس ایران

آشنایی با استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161

آشنایی با استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161

آشنایی با استخر بادی سرسره دار طرح جنگل intex 57161 دارای ساختاری استاندارد و ایمن در دسته بندی محصولات اورجینال با طراحی فانتزی و رنگارنگ و وجود آبپاش بادی و بخش های مختلف برای بازی خرید از فروشگاه اینتکس ایران

آدرس نمایندگی اینتکس
تهران - جنت آباد شمالی - بلوار اصلی - بالاتر از گلزار شرقی - پلاک 313 - واحد همکف


شماره تماس جهت خرید و مشاوره:
 
02144824155
09376668146
09026668146
02156190840