مبل شنی ابر و یونولیت استوانه ای 140*80

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید ارزان ترین مبل شنی ابر و یونولیت استوانه ای 140*80 با ساختاری استاندارد و مقاوم مناسب جهت استفاده در موقعیت های مختلف بدون ایجاد حساسیت با قابلیت شستشوی آسان دارای رنگبندی متنوع از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی ابر و یونولیت استوانه ای 140*80 جدید ترین مبل شنی برای استفاده در موقعیت های مختلف است که می توان از وجود آن بهره مند شد و توانست سال های زیاد آن را در اختیار افراد برای استفاده دائمی قرار داد. مبل شنی بدنه ای استوانه ای شکل دارد که می تواند جهت داشتن آرامش و راحتی در زمان نشستن های طولانی مدت مد نظر قرار گیرد و مورد استفاده واقع شود. در این صورت کسانی که به مطالعه و تماشای فیلم می پردازند و یا با رایانه شخصی خود به کار مشغول می شوند می توانند این محصول را خریداری کرده و بر روی آن در تایم طولانی قرار گیرند و بهترین موقعیت و شرایط را کسب نمایند. مبل شنی استوانه ای مد نظر در نهایت کیفیت و سازگاری ساخته شده است که دارای بدنه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد و می توان بدون ایجاد حساسیت برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب شود. همچنین محتویاتی که بدنه را پر کرده اند نیز سازگاری بیش تری را ارائه می دارند و در طولانی مدت سبب بر هم خوردن انعطاف محصول نمی شوند. در نتیجه بهترین گزینه محسوب می شود که علاقه مندان با رضایت زیاد نسبت به خرید آن اقدام می نمایند. مبل شنی ابر و یونولیت با بدنه استوانه ای شکل بزرگ و جادار می باشد که محلی برای آرامش است و می توان آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد و شرایط دلخواهی را ایجاد نمود که با وجود رویه ضد حساسیت و بدنه قابل انعطاف رقم می خورد. چنانچه قصد خرید مبل شنی ابر و یونولیت استوانه ای 140*80 را دارید می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و یا غیر حضوری وارد سایت این فروشگاه شوید.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...