راهنما خرید قایق بادی

انتخاب و خرید قایق بادی جزو مواردی است که قطعا برای افراد مختلف دارای سوال خواهد بود و قطعا در ذهن خود خیلی از افراد سعی خواهند کرد که با بررسی مسائل مختلف دست به خرید این دسته از محصولات بزنند. تنوع بالای قایق های بادی یکی از مهم ترین مواردی است که باعث خواهد شد تا شما دچار سردرگمی شوید و نتوانید خریدی دقیق را انجام دهید به همین دلیل این مسئله بسیار مهم خواهد بود که با بررسی ویژگی های این محصولات بتوانید خریدی ایده آل را به ثبت برسانید. در همین رابطه در این بخش از فروشگاه اینتکس ایران سعی داریم تا در رابطه با راهنما خرید قایق بادی و بررسی مدل های مختلف این محصولات بادی با شما صحبت کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در همین رابطه در ابتدا باید اشاره کنیم که از نظر برند تولید کننده قایق های بادی ، عمدتا برند اینتکس ، بست وی و اینتایم مهم ترین و اصل ترین تولید کننده های قایق بادی هستند که در جهان شناخته شده هستند. در واقع این سه برند سعی کرده اند تا تنوع قابل قبولی از مدل های مختلف قایق بادی را تولید و ارائه کنند که شما با مقایسه مدل های مختلف این محصولات می توانید به بهترین شکل ممکن خرید و ثبت سفارش این محصولات را انجام دهید. حال این سوال پیش خواهد آمد که از نظر تنوع نام و ساختار این قایق ها چه تفاوتی با هم دارند؟ اگر بخواهیم به صورت کلی محبوب ترین و پرطرفدار ترین مدل های قایق بادی را معرفی کنیم قطعا به لیست زیر خواهیم رسید:

  • قایق بادی اکسپلورر اینتکس
  • قایق بادی سی هاوک اینتکس
  • قایق بادی چلنجر اینتکس
  • قایق بادی اکسکروشن اینتکس
  • قایق بادی مارینر اینتکس
  • قایق بادی جیمینی بست وی

این موارد مهم ترین و شناخته شده ترین مدل های قایق بادی در جهان می باشد که اگر شما قصد خرید داشته باشید قطعا بیش از هر نام دیگری با این اسامی رو به رو خواهید شد. حال این سوال پیش خواهد آمد که این مدل ها چه تفاوتی با هم دارند؟ مهم ترین تفاوت این مدل ها از نظر ظاهری می باشد که شما می توانید مشاهده نمایید که این قایق های بادی شکل و شمایل خاصی دارند و هر کدام از ان ها با دیگری از نظر ظاهری تفاوت زیادی دارد.

قایق های بادی اکسپلورر ، چلنجر و سی هاوک عمدتا برای آب های آرام ، رودخانه ها و موارد مشابه قابل استفاده است. البته مدل های قایق بادی چلنجر و سی هاوک این امکان را فراهم کرده اند که شما بتوانید بر روی آن موتورقایق بادی نصب کنید اما با توجه به نوع قایق قطعا استفاده از موتور بر روی این قایق ها سخت خواهد بود. بعد از این مدل ها شما می توانید مدل های اکسکروشن و مارینر را مشاهده کنید که از نظر جنس و کیفیت یک سر و گردن از مدل های قبلی بالاتر هستند.

شما بر روی این مدل از قایق ها به راحتی می توانید از موتور استفاده کرده و حتی در داخل دریا از این محصول استفاده کنید. البته مدل های قایق بادی جیمینی را باید حرفه ای ترین و محبوب ترین مدل برای استفاده در دریا نامگذاری کرد. این قایق بر خلاف بقیه قایق های بادی از کف فایبرگلاس بهره می برد و با توجه به سنگین وزن بودن محصول و فراهم بودن شرایط برای نصب موتور حرفه ای این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که یک قایق بی نظیر را در اختیار داشته باشید.

لازم به توضیح است که مدل های دیگری از قایق بادی نیز وجود دارد که تحت عنوان قایق بادی کایاک از ان ها نام برده می شود و این مدل از قایق ها بیشتر برای استفاده در رفتینگ و آب های خروشان مناسب می باشد. این مدل از قایق ها پهنای کمی دارند و در رودخانه به بهترین شکل ممکن می توانید از این محصولات استفاده کرده و یک تفریح مهیج را سپری کنید. از مدل های مختلف قایق بادی برای ماهیگیری نیز به بهترین شکل ممکن می توانید استفاده کنید. بر روی بدنه اصلی قایق های بادی شما عمدتا می توانید کیت ماهیگیری را مشاهده کنید که همین امر باعث خواهد شد که از محصول خود لذت ببرید.

از نظر تجهیزات هم عمده قایق های بادی در داخل بسته بندی خود دارای طناب نجات ، پارو و همین طور پمپ باد هستند. حال نوع پارو و پمپ باد بسته به نوع قایق دارد. هر چه سایز قایق بادی بزرگ تر باشد و نوع قایق نیز حرفه ای باشد شما این مزیت را در اختیار دارید که از پاروهای آلومینیومی بهره مند شوید. پمپ باد داخل این محصولات نیز به صورت مجزا و از نوع پمپ باد دستی می باشد و هر چه سایز قایق بزرگتر باشد این پمپ نیز سایز بزرگ تری دارد.

شیوه راه اندازی قایق بادی نیز به این صورت است که بر روی بدنه اصلی این محصولات چندین دریچه باد وجود دارد که به وسیله پمپ باد به بهترین شکل ممکن می توانید محصول را باد کنید. برای مثال قایق های بادی که دارای کف بادی نیز هستند ، این بخش از قایق دارای دریچه باد مجزا خواهد بود که به راحتی می توانید پس از راه اندازی و باد کردن کامل قایق ، در بخش بعدی این ناحیه را هم به صورت مجزا باد کنید. دیگر مسئله ای که باید عنوان کنیم بحث ترمیم محصول در صورت آسیب دیدن خواهد بود.

اگر به هر دلیلی بر روی آب محصول شما دچار آسیب و یا سوراخ شد ، این سوال پیش خواهد آمد که آیا قایق بادی غرق می شود؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که قایق های بادی همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم دارای چندین دریچه باد مجزا می باشد که در صورت سوراخ شدن بدنه اصلی شما باز هم می توانید تا یک مسافتی قایق را به ساحل هدایت کنید اما اگر تمامی دریچه های قایق به صورت هم زمان آسیب دیده و سوراخ شود امکان غرق شدن وجود خواهد داشت که این احتمال کمتر از یک درصد خواهد بود!

تعمیر و ترمیم قایق بادی نیز عموما به وسیله یک عدد چسب تعمیرات انجام می شود که این کار نیز به آسانی انجام خواهد شد. با توجه به تمامی این توضیحات شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به راحتی خرید و ثبت سفارش این محصولات را از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت به ثبت برسانید.


کدام مدل قایق بادی قابلیت نصب موتور دارد؟

کدام مدل قایق بادی قابلیت نصب موتور دارد؟

کدام مدل قایق بادی قابلیت نصب موتور دارد؟ آشنایی با انواع قایق های بادی با قابلیت نصب موتور بر روی بدنه با تنوع بالا و آشنایی با انواع موتور قایق بادی برای داشتن سرعت و شتاب زیاد در داخل محیط های آبی با خرید از فروشگاه اینتکس ایران

قایق بادی برای تمام سنین مناسب است؟

قایق بادی برای تمام سنین مناسب است؟

قایق بادی برای تمام سنین مناسب است؟ با داشتن طراحی های متنوع با ساختاری استاندارد و ایمن مناسب برای استفاده در محیط های آبی دارای ضخامت بدنه و مقاومت بالا خرید از فروشگاه اینتکس ایران

معرفی قایق بادی خانوادگی اورجینال

معرفی قایق بادی خانوادگی اورجینال

معرفی قایق بادی خانوادگی اورجینال به منظور داشتن بهترین تفریحات آبی و گشت و گذار در محیط های آبی با طول عمر و سازگاری زیاد دارای بدنه منحصر به فرد و مقاوم با خرید از فروشگاه اینتکس ایران

تابستان با 5 مدل قایق بادی سه نفره

تابستان با 5 مدل قایق بادی سه نفره

تابستان با 5 مدل قایق بادی سه نفره بهترین گزینه برای مسافرت و گردش دارای بدنه ای با طول عمر بالا و ضخامت زیاد با قابلیت غیر قابل نفوذ و ضد حساسیت با خرید ارزان قیمت از نمایندگی اینتکس ایران

آدرس نمایندگی اینتکس
تهران - جنت آباد شمالی - بلوار اصلی - بالاتر از گلزار شرقی - پلاک 313 - واحد همکف


شماره تماس جهت خرید و مشاوره:
 
02144824155
09376668146
09026668146
02156190840