مبل شنی 160*80 استوانه ای ابر و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 160*80 استوانه ای ابر و یونولیت با بدنه خاص و مقاوم دارای رنگبندی متنوع و قیمت مناسب متناسب با سلیقه تمامی سنین دارای رویه منعطف و نرم بدون ایجاد حساسیت و قابل شستشو از نمایندگی اینتکس ایران

مبل شنی 160*80 استوانه ای ابر و یونولیت پایدار ترین مبل شنی برای استفاده بزرگسال است که بدنه ای بزرگ را تشکیل داده است و می توان با خیالی آسوده و بدون مشکل و دشواری مورد بهره برداری علاقه مندان قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای طراحی استاندارد و مقاوم می باشد که بدنه ای ضخیم را تشکیل داده است و در ساخت آن با کیفیت ترین مواد اولیه به کار رفته است. این محصول دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که افراد می توانند در زمان خرید رنگ دلخواه را انتخاب کنند و خرید خود را ثبت نمایند. با این وجود است که مبل شنی بهترین گزینه برای استفاده در نقاط مختلف منزل است که در باغ و ویلا نیز کاربرد دارد و نشیمن های استاندارد و بی عیب و نقص را ایجاد می کند. در این صورت کسانی که به دنبال انتخاب و خرید این محصول می باشند همواره می توانند بر روی بدنه استوانه ای شکل این محصول قرار گرفته و از حضور بر روی آن لذت ببرند و بتوانند ساعات خوشی را تجربه کنند. این بدنه قابلیت شکل پذیری بالا دارد به طوری که می توان بر روی آن قرار گرفت و بدنه تغییر شکل پیدا می کند و فرم بدن افراد را به خود می گیرد. در این صورت راحت ترین حالت ممکن شکل پیدا می کند و می توان بدون هر گونه محدودیت و با داشتن سازگاری زیاد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و اوقات خوشی را کسب نمود. مبل شنی رنگبندی دارد و با بدنه ضخیم در اختیار افراد می باشد و رضایت آن ها را جلب می کند. چنانچه به خرید مبل شنی 160*80 استوانه ای ابر و یونولیت تمایل دارید می توانید از طریق مراجعه به سایت اینتکس ایران خرید خود را ثبت نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...