مبل شنی 140*80 الیاف و ابر استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
6,550,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی 140*80 الیاف و ابر استوانه ای با طول عمر بالا و سازگاری زیاد دارای قیمت مناسب جهت استفاده تمامی سنین متناسب با سلیقه تمامی علاقه مندان دارای ضخامت زیاد در بدنه از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

مبل شنی 140*80 الیاف و ابر استوانه ای بدنه ای بزرگ و منعطف را تشکیل داده است به طوری که افراد می توانند با رضایت کامل نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام نمایند و از حضور بر روی این سطح بی عیب و نقص لذت ببرند. ساختار این محصول به این صورت است که می توان راحت ترین حالت ممکن را از آن کسب کرد و بر روی بدنه ای با قابلیت انعطاف زیاد قرار گرفت و به استراحت در تایم طولانی پرداخت و یا این که کار های نشستنی که نیاز به نشستن های طولانی مدت دارد را بر روی آن انجام داد. در این صورت بدن در موقعیت استاندارد قرار می گیرد و دچار مشکل نمی شود و می تواند طبی ترین حالت ممکن را داشته باشد. در نتیجه نشستن بر روی آن به تمامی علاقه مندان توصیه می شود و می توان آن را جهت استفاده تمامی رده های سنی و کل اعضای خانواده خریداری نمود و در نقاط مختلف منزل به بهره برداری از این محصول پر مزیت پرداخت. بدنه این محصول لطافت زیادی دارد و از ضخیم ترین رویه های مبل شنی می باشد که در برابر عوامل مختلف مقاومت دارد و به راحتی می توان آن را با مواد شوینده مختلف شستشو داد. در این صورت کسانی که به دنبال خرید این محصول می باشند می توانند در هر زمان با مشاهده لک و کثیفی بر روی بدنه نسبت به شستن آن اقدام نمایند و بهترین نشیمن را ترتیب دهند و در نهایت سطحی بی عیب و نقص برای استفاده طولانی مدت را رقم بزنند. به منظور خرید مبل شنی 140*80 الیاف و ابر استوانه ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمود و محصول را با کیفیت بالا خریداری کرد.

طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...