مبل شنی 9 پر الیاف و یونولیت قطر 120

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید بهترین مبل شنی 9 پر الیاف و یونولیت قطر 120 با قیمت مناسب و طول عمر بالا دارای سازگاری زیاد مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با ضخامت زیاد و رنگبندی متنوع برای رده سنی بزرگسال از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی 9 پر الیاف و یونولیت قطر 120 یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولات راحتی و طبی می باشد که با بدنه منعطف توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. این محصول بی نظیر ساخته شده در تولیدی مبل شنی می باشد که امکان انتخاب بدنه و همچنین رنگ آن و انتخاب نوع محتویات داخلی بدنه را دارد و می تواند اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند که در این صورت راحتی زیادی شامل حال استفاده کنندگان می شود. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای بدنه ای گرد می باشد که مقداری فضای خالی در داخل آن وجود دارد و در واقع محل دقیقی برای نشیمن ندارد. در این صورت می توان بر روی بخش های مختلف مبل شنی قرار گرفت و ایجاد فرو رفتگی کرد و توانست نشیمنی راحت را کسب کرد. این محصول سازگار با طول عمر بالا بدنه ای ضخیم دارد که افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود و در نتیجه می توان بدون ایجاد درز و شکاف و باز شدن دوخت بر روی آن قرار گرفت و به استراحت پرداخت. همچنین می توان در طولانی مدت بر روی آن قرار گرفت و به مطالعه و تماشای فیلم اقدام کرد. در نتیجه بدن در موقعیت استاندارد و راحتی قرار می گیرد و دچار آسیب نمی شود و می تواند بهترین شرایط برای نشستن های طولانی مدت را داشته باشد. با این وجود است که به عنوان پر فروش ترین محصول طبی و راحتی معرفی می شود که رنگبندی دلخواه دارد و برای افراد مورد بهره برداری قرار می گیرد. این مبل شنی 9 پر الیاف و یونولیت قطر 120 را می توان با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران به راحتی سفارش داد.

طول120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...