مبل شنی 80*100 استوانه ای یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,310,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 80*100 استوانه ای یونولیت برای استفاده طولانی مدت به جای مبل های گران قیمت دارای رویه طبی و منعطف مناسب رده سنی بزرگسال بدون ایجاد حساسیت و با داشتن رنگبندی متنوع از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی80*100 استوانه ای یونولیت دارای سازگاری های لازم می باشد که می توان در محیطی ایمن و استاندارد به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول سازگار دارای بدنه ای با جنس پارچه جاسمین است که مزیت های مخصوص به خود را دارد و می توان بدون ایجاد حساسیت برای افراد انتخاب و خریداری شود. در نتیجه یکی از خاص ترین محصولات طبی و راحتی می باشد که با این وجود تمامی رده های سنی می توانند انتخاب و خرید آن را انجام دهند و استراحت و آرامش را کسب نمایند. از این محصول جهت انجام کار هایی که نیاز به نشستن های طولانی مدت دارد استفاده می شود و افراد می توانند تایم طولانی بر روی آن قرار گیرند و از آن بهره مند شوند. محصول مورد نظر دارای قابلیت شستشوی آسان می باشد که بدون محتویات داخلی در مواد شوینده مختلف شستشو داده می شود و پس از خشک شدن بدنه می توان مواد داخلی را داخل آن پر کرد و از آن لذت برد. مبل شنی استوانه ای دارای محتویات داخلی از نوع یونولیت خرد شده می باشد که به قطعات ریز تقسیم شده است و می تواند انعطاف زیادی را رقم بزند و شکل پذیری زیادی را برای این محصول ایجاد می کند تا با قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی به افراد ارائه شود و بدن را در موقعیت استاندارد و مناسب قرار دهند. با وجود رنگبندی متنوعی که در بدنه ایجاد شده است افرادی که قصد خرید مبل شنی 80*100 استوانه ای یونولیت با رنگ دلخواه را دارند تنها می توانند پس از انتخاب رنگ محصول نسبت به خرید آن از طریق مراجعه به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایند و خرید خود را ثبت کنند.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...