مبل شنی 8 پر یونولیت قطر 110

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,180,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 8 پر یونولیت قطر 110 با قابلیت استفاده آسان بر روی سطوح مختلف مناسب جهت بهره مندی در زمان نشستن و انجام فعالیت های نشستنی دارای رنگبندی متنوع برای استفاده تمامی سلیقه ها از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی 8 پر یونولیت قطر 110 بدنه ای بزرگ و گرد را تشکیل داده است که افراد می توانند در شرایط استاندارد و ایمن به استراحت بپردازند و یا جهت انجام کار های نشستنی از آن استفاده نمایند. این محصول نشیمنی بی عیب و نقص را ایجاد کرده است تا افراد بتوانند در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم بر روی آن بنشینند و لحظات خوشی را سپری کنند. چرا که در اثر نشستن های طولانی مدت بدن دچار آسیب می شود و ستون فقرات نیز درد را حس می کند. افراد می توانند با داشتن این مبل شنی تمامی آسیب ها را به حداقل برسانند و تجربه ای ویژه را کسب نمایند. به طوری که قابلیت قرار گیری آن در موقعیت های مختلف و نقاط مختلف منزل وجود دارد و افراد می توانند بهترین شرایط را داشته باشند. بدنه دارای رنگبندی متنوع است که در زمان خرید می توان نسبت به انتخاب رنگ بدنه اقدام نمود و رنگ دلخواه خود را برای مبل شنی در نظر داشت. با این وجود است که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و رنگ مد نظر برای دکور های مختلف را خواهد داشت و در نهایت نیز می توان انتخاب و خرید آن را به آسانی انجام داد. بدنه گرد محصول دارای انعطاف بالا می باشد و مقداری فضای خالی را دارا بوده است که در زمان نشستن افراد سبب تغییر شکل محصول می شود و می توان حالت آن را تغییر داد. پس از بلند شدن از روی مبل شنی مجدد بدنه به حالت اولیه بر می گردد و در واقع قابلیت شکل پذیری بالا دارد و می توان بهترین اوقات را از آن کسب کرد. به جهت انتخاب و خرید مبل شنی 8 پر یونولیت قطر 110 به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

طول110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...