مبل شنی 8 پر با روکش چرم

mobl 030

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,140,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از پرطرفدار ترین محصولات سایت اینتکس ایران ، مبل شنی 8 پر با روکش چرم می باشد. اصولا مبل های شنی محصولاتی لوکس و اسپرت بوده که در این نمونه از مبل شنی، برخورداری از روکش چرم موجب شده است تا این محصول از جذابیت بالاتری برخوردار باشد و ظاهری شیک و لوکس داشته باشد. این محصول از بهترین نمونه های مبل شنی بوده که ابعاد استانداردی دارد و به همین دلیل شما برای استفاده از آن نیازی به فضای زیادی نداشته و در فضاهای کوچک نیز می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این مبل شنی 8 پر است. یعنی فرم رویه آن از 8 قطعه که به هم متصل شده ساخته شده و ظاهری استوانه ای شکل دارد. با نشستن بر روی آن نیز پشتی کوتاهی گودی کمر را دربر می گیرد و از بروز آسیب در این بخش جلوگیری می کند. با استفاده از این محصول می توانید ساعت های طولانی وقت خود را به صورت نشسته بگذرانید بدون اینکه اذیت شده و یا فشاری به بدن وارد شود.

مبل شنی 8 پر با رویه چرم باکیفیت

روکش این محصول قابلیت تعویض داشته و در صورت نیاز می توانید آن را به راحتی تعویض کنید. مواد داخلی محصول نیز از یونولیت است که انعطاف بالا و وزن کمی دارد. به همین جهت به راحتی می توان آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل کنید. مواد داخلی نیز قابلیت تعویض و یا شارژ دارند و در صورت نیاز می توانید مواد داخلی جدیدی را از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. این محصول تحمل وزن بالایی داشته که برای تمامی افراد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده است. برای تهیه مبل شنی 8 پر با روکش مازراتی با قیمتی ارزان و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. سفارش این محصول هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

خرید مبل شنی 8 پر ارزان قیمت

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...