مبل شنی 7 پر قطر 105 ابر و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,440,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 7 پر قطر 105 ابر و یونولیت با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارای ساختاری استاندارد و مقاوم مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا و بدنه ضد حساسیت و ضخیم با رنگبندی متنوع از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی 7 پر قطر 105 ابر و یونولیت محصولی گرد و خاص می باشد که دارای خصوصیات منحصر به فرد بوده است و می تواند بهترین اوقات را برای علاقه مندان رقم بزند. این محصول خاص با رویه ای که از جنس پارچه جاسمین می باشد توانسته راحتی و آرامش را ایجاد کند و برای افراد بهترین اوقات را رقم بزند. همچنین با وجود محتویات داخلی که از نوع ابر و یونولیت می باشد می توان انعطاف زیادی را تجربه کرد و از داشتن آن بهترین استفاده های لازم را به عمل آورد. به طوری که در زمان مطالعه و تماشای فیلم بر روی آن نشست و نشیمنی بی عیب و نقص را کسب کرد. این محصول بی نظیر با بدنه ای ضخیم توانسته سازگاری زیادی را ایجاد کند به طوری که افراد سنگین وزن نیز بتوانند بر روی آن قرار گیرند و شرایط خوبی را داشته باشند. این محصول در برابر فشار و ضربه مقاومت دارد و از بدنه ای سازگار تشکیل شده است به طوری که می توان آن را برای استفاده در طول عمر بالا انتخاب کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. به طور کلی این محصول از آن جایی که دوخت های محکمی دارد و از مواد اولیه با کیفیت اما ساده تشکیل شده است با قیمت مناسب به فروش می رسد و توانسته به عنوان پر فروش ترین محصول راحتی شناخته شود تا در این صورت افرادی که توان مالی خرید مبل های گران قیمت راحتی را ندارند بتوانند این محصول را جایگزین کنند و شرایط بهترین را نیز تجربه نمایند. چنانچه تمایل به داشتن مبل شنی 7 پر قطر 105 ابر و یونولیت دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر می باشید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

طول105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...