مبل شنی 6 پر الیاف و یونولیت قطر 90

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 6 پر الیاف و یونولیت قطر 90 دارای بدنه ای منعطف با طول عمر بالا دارای قابلیت شستشوی آسان با رنگبندی متنوع و جذاب دارای بدنه ضد حساسیت و مقاوم با ضخامت زیاد و مقاوم در برابر فشار از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی 6 پر الیاف و یونولیت قطر 90 به عنوان یکی از بهترین نشیمن های راحتی جهت استفاده در زمان نشستن معرفی می شود که بدنه ای استاندارد و ایمن دارد و جزو مدل های پر فروش می باشد که توانسته رضایت مخاطب را نیز به خوبی جلب کند و اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. مبل شنی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که برای رده سنی بزرگسال ساخته می شود و می توان از آن در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم و یا کار با رایانه شخصی نیز از ان استفاده کرد. بهره مندی از این محصول بی نظیر باعث به آرامش رسیدن افراد می شود و می تواند بهترین اوقات را برای آن ها ایجاد سازد. چرا که بدنه ای استاندارد و طبی را رقم می زند تا افراد بتوانند بدون دشواری آن را داشته باشند و از وجود آن لذت ببرند و تایم طولانی در طول روز بر روی آن قرار گرفته و به استراحت مشغول شوند. مبل شنی بدنه ای با دوخت های محکم دارد که شامل 6 پر می باشد و در نهایت بدنه ای گرد را تشکیل داده است که در برابر فشار و ضربه مقاومت دارد و می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار گیرد. به این ترتیب کسانی که به دنبال مقاوم ترین محصول با بدنه طبی می باشند که انعطاف زیادی دارد و به عنوان برترین نمونه از مبل های راحتی معرفی می شود می توانند این محصول را مورد بررسی قرار دهند تا در نتیجه مشکلی برای آن ها ایجاد نشود و بتوان با خیالی آسوده اوقات خوشی را کسب کرد. مبل شنی 6 پر الیاف و یونولیت قطر 90 بی نظیر دارای استاندارد های لازم می باشد و با رویه ضد حساسیت و بدنه قابل شستشو و قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس ایران موجود بوده و خرید آن انجام می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...