مبل شنی 180*90 سوسیسی الیاف و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
5,120,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 180*90 سوسیسی الیاف و یونولیت برای استفاده در مکان های مختلف و در دکوراسیون داخلی منزل با رنگبندی متنوع و بدنه ضد حساسیت دارای قابلیت شارژ بدنه و یا تعویض پوسته بدنه در صورت نیاز از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی 180*90 سوسیسی الیاف و یونولیت به عنوان بزرگ ترین و جادار ترین مبل شنی مدل سوسیسی معرفی می شود که با داشتن قابلیت های مختلف توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی باشد. این محصول را می توان با خیالی آسوده در مکان های مختلف قرار داد و به صورت درازکش و نشسته از آن استفاده کرد و در واقع برای استراحت در طی روز آن را مد نظر قرار داد. مبل شنی دارای رویه طبی و راحتی می باشد که قابلیت شکل پذیری بالا را نیز شامل شده است و در این صورت می توان بدنه بدون حساسیت آن را برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار داد تا در نهایت توانست موقعیت دلخواهی را کسب کرد و از وجود آن لذت برد. مبل شنی محتویاتی دارد که بدنه را منعطف و نرم کرده است و می توان در صورت مشاهده خرابی و کم شدن انعطاف این قسمت نسبت به شارژ بدنه اقدام نمود. شارژ بدنه با تعویض مواد داخلی آن صورت می گیرد و می توان به سرعت محتویات را خالی کرد و نسبت به پر کردن محتویات جدید اقدام نمود. با این وجود است که مبل شنی را می توان با قیمت مناسب و کیفیت بالا و سازگاری های زیاد مورد خریداری قرار داد تا در نتیجه بدون نیاز به سایر مبل و کاناپه های راحتی و گران قیمت از آن بهره مند شد و با پرداخت هزینه کم این سازگاری و قابلیت ها را کسب کرد .انتخاب رنگ بدنه بر عهده خریدار می باشد که قبل از ثبت سفارش می توان نسبت به انتخاب آن نیز اقدام کرد. به منظور داشتن مبل شنی 180*90 سوسیسی الیاف و یونولیت و امکان خرید آسان می توان بهفروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را وارد سبد خرید خود نمود.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...