مبل شنی 160*90 الیاف و یونولیت سوسیسی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,430,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 160*90 الیاف و یونولیت سوسیسی دارای بدنه ای مقاوم و محکم با طول عمر بالا و سازگاری زیاد مناسب استفاده رده سنی بزرگسال برای مکان های مختلف و جهت ایجاد راحتی از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی 160*90 الیاف و یونولیت سوسیسی بهترین گزینه برای استفاده در اتاق خواب می باشد که در زمان انجام گیم و یا مطالعه و تماشای فیلم می توان از آن بهره مند شد. در این صورت به عنوان نشیمنی استاندارد و طبی معرفی می شود که بهترین گزینه بوده است و به جای مبل و کاناپه های راحتی دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای رویه ای از جنس پارچه جاسمین می باشد که سازگاری های لازم را دارد و می تواند برای تمامی رده های سنی بهترین موقعیت را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد بدنه ای ضخیم را شامل می شود که افراد می توانند بدون هر گونه محدودیت آن را برای افراد سنگین وزن نیز مورد استفاده قرار دهند. داشتن این محصول بی نظیر و کاربردی و وجود مزیت های زیادی که در آن ایجاد شده است سبب شده است که افراد بتوانند در نقاط مختلف منزل از آن استفاده کنند و بهترین لحظات را کسب نمایند. در این صورت بر روی نشیمنی راحتی قرار می گیرند که هم امکان قرار گیری به صورت نشسته را ایجاد کرده است و هم می توان به صورت درازکش بر روی آن قرار گرفت. در نتیجه بهترین گزینه محسوب می شود و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. بدنه از رنگبندی متنوع نیز تشکیل شده است که تشکیل یک کاتالوگ حرفه ای را داده است تا بتوان از روی آن گزینه ای دلخواه را انتخاب کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. با توجه به این که محتویات داخلی محصول الیاف و یونولیت می باشد انعطاف زیادی را تشکیل می دهد و می توان از آن لذت برد. خرید مبل شنی 160*90 الیاف و یونولیت سوسیسی از فروشگاه اینتکس ایران امکان پذیر می باشد.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...