مبل شنی یونولیت استوانه ای 120*80

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,510,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با کیفیت ترین مبل شنی یونولیت استوانه ای 120*80 جهت استفاده در مکان های مختلف با بدنه تک نفره مناسب رده سنی مختلف با رنگبندی متنوع و خاص بدون ایجاد حساسیت و با قابلیت شستشوی آسان از نمایندگی اینتکس ایران

مبل شنی یونولیت استوانه ای 120*80 بهترین گزینه برای نشیمن های طولانی مدت است که ظرفیت تک نفره دارد و دارای ابعاد و اندازه استاندارد و مناسب می باشد. به طوری که در مکان های مختلف جای می گیرد و کمجا و منحصر به فرد در اختیار افراد می باشد. مبل شنی از نوع استوانه ای است که بدنه ای از جنس پارچه دارد که محتویاتی از نوع یونولیت های خرد شده آن را پر کرده اند. این بدنه انعطاف زیادی را ایجاد کرده است و می تواند با داشتن رنگبندی متنوع رضایت مخاطب را جلب کند تا در طول سال های زیاد از داشتن ان لذت ببرند و بهترین اوقات را کسب نمایند. مبل شنی را می توان با بدنه ضد حساسیت در اختیار داشت و برای استفاده تمامی افراد در رده سنی مختلف مورد استفاده و بهره برداری قرار داد. در این صورت کسانی که به دنبال داشتن این محصول می باشند همواره می توانند این گزینه دلخواه را با رنگ مورد علاقه خود سفارش دهند و اوقات خوشی را ایجاد سازند و به جای مبل های راحتی و گران قیمت خریداری کنند. خرید این محصول توسط افراد با قیمت مناسب صورت می گیرد به طوری که تمامی علاقه مندان توان خرید آن را دارند و می توانند به راحتی سطحی بی عیب و نقص را داشته باشند. این بدنه دارای قابلیت تعویض بوده است همچنین می توان محتویات داخلی آن را نیز تعویض نمود و از شرایط به دست آمده لذت برد و توانست ساعات طولانی به حالت نشسته بر روی آن قرار گرفت. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید مبل شنی یونولیت استوانه ای 120*80 می باشند همواره می توانند از طریق مراجعه به سایت اینتکس ایران خرید خود را نهایی کنند.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...