مبل شنی 160*120 یونولیت مدل تختی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,390,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 160*120 یونولیت مدل تختی با رنگبندی متنوع دارای استاندارد های لازم با طول عمر بالا و کیفیت مطلوب جهت استفاده در موقعیت های مختلف و بدنه منعطف برای به آرامش رسیدن در مکان های مختلف از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی 160*120 یونولیت مدل تختی به جهت داشتن بدنه مستطیلی شکل توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد و از ان بهره مند شد. این محصول دارای انعطاف زیاد می باشد به طوری که بدن را احاطه می کند و می تواند آرامش و راحتی را رقم بزند. مبل شنی مد نظر رنگبندی متنوع نیز دارد که در این صورت افراد می توانند با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنند و نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. مبل شنی دارای محتویات داخلی از نوع یونولیت خرد شده است که بدنه را احاطه کرده است و می تواند انعطاف محصول را شامل شود. در این صورت قابلیت شکل پذیری بالا نیز دارد به طوری که با قرار گیری افراد دچار تغییر شکل می شود و فرو رفتگی پیدا می کند و زمانی که افراد از روی آن بلند می شوند مجدد به حالت اولیه خود برمی گردد. محصول مورد نظر با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود و می تواند رنگبندی دلخواهی را داشته باشد. به طوری که برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود و می توان آن را به راحتی هماهنگ نمود. بدنه این محصول از بهترین پارچه تشکیل شده است که قابلیت ضد حساسیت بودن را ایجاد می کند و می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری برای افراد استفاده شود. قابلیت شستشو نیز در این محصول وجود دارد که در نتیجه می توان از آن لذت برد و از وجود آن بهره کافی را برد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید مبل شنی 160*120 یونولیت مدل تختی می باشند همواره می توانند بدون مشکل محصول را از وب سایت اینتکس ایران سفارش دهند.

طول 120 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول امکان سفارش رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...