مبل شنی 160*120 الیاف و یونولیت مدل تختی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,580,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 160*120 الیاف و یونولیت مدل تختی با کیفیت بالا و ضخامت زیاد برای استفاده در مکان های مختلف با رویه طبی و مقاوم جهت استفاده در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم با قابلیت شستشوی بدنه از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران

مبل شنی 160*120 الیاف و یونولیت مدل تختی به دلیل داشتن ساختار مستطیلی شکل توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو برترین نمونه از محصولات طبی باشد که در اختیار افراد قرار می گیرد و با ظرفیت تک نفره نشیمنی منحصر به فرد می باشد. این محصول دارای رنگبندی متنوع بوده است که در این صورت می توان در زمان خرید رنگ دلخواه را انتخاب کرد و نسبت به داشتن آن اقدام کرد. رنگ بدنه در به کار گیری محصول در دکوراسیون داخلی منزل موثر می باشد و می تواند زیبایی و هماهنگی خاصی را ایجاد سازد. از این رو می توان با خیالی آسوده و با کیفیت بالا و طول عمر بالا از آن بهره مند شد. مبل شنی ابعاد و اندازه مناسبی دارد که برای استفاده تک نفره ساخته شده است تا قابلیت نشستن را ایجاد می سازد و می توان بر روی آن مطالعه نمود و همچنین به تماشای فیلم مورد علاقه خود پرداخت. در زمان کار با رایانه شخصی خود نیز می توان از این نشیمن راحتی استفاده کرد و اوقات خوشی را کسب کرد و در نهایت توانست بهترین مزیت را به دست آورد. به جهت وجود ابعاد و اندازه استاندارد در مبل شنی مد نظر افراد می توانند آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهند و در واقع از محصولی کمجا و منحصر به فرد لذت ببرند و ساعات خوشی را کسب کنند که در موقعیت استاندارد و طبی به دست می آید. مبل شنی مد نظر دارای مواد داخلی از نوع الیاف و یونولیت است که انعطاف زیادی را رقم می زند و می توان بر روی آن ساعات طولانی قرار گرفت. خرید مبل شنی 160*120 الیاف و یونولیت مدل تختی توسط علاقه مندان تنها از سایت اینتکس ایران انجام می شود.

طول 120 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصول امکان سفارش رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...