مبل شنی 140 سانتی سوسیسی ابر و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,750,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 140 سانتی سوسیسی ابر و یونولیت دارای ساختاری استاندارد و ایمن با بدنه ای طبی و مقاوم مناسب رده سنی بزرگسال برای استفاده در مکان های مختلف و بر روی سطوح گوناگون و رنگبندی متنوع از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی 140 سانتی سوسیسی ابر و یونولیت محصولی استانداد و مقاوم می باشد که برای علاقه مندان نشیمنی راحتی را ایجاد می سازد که هم قابلیت نشستن دارد و هم می توان بر روی آن به راحتی به حالت دراز کش قرار گرفت. این مبل شنی در نهایت کیفیت ساخته شده است که مقاومت و ضخامت بدنه را شامل می شود و می تواند در برابر برخورد و ضربه و داشتن وزن بالای افراد مقاومت زیادی از خود نشان دهد و دچار آسیب و ایجاد درز و شکاف نشود. با این وجود است که برترین نمونه از مبل های شنی با خصوصیات منحصر به فرد معرفی می شود که برای استفاده در نقاط مختلف خانه به کار می رود و می توان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن آن اقدام نمود و از وجود آن بهره مند شد. مبل شنی ابعاد بزرگی دارد به طوری که قابلیت درازکشیدن بر روی آن وجود دارد تا در مقابل تی وی قرار داد و به تماشای فیلم مورد علاقه خود مشغول شد. همچنین می توان این محصول را برای مطالعه در نظر گرفت و بر روی آن به صورت نشسته در زمان مطالعه کتاب مورد علاقه خود قرار گرفت. در هر صورت کاربرد زیادی دارد و می توان با وجود رنگبندی متنوع نسبت به خرید گزینه دلخواه اقدام کرد و محصولی منحصر به فرد را ایجاد کرد تا در نهایت توانست دکوراسیون داخلی محیط را به بهترین شکل رقم زد و فضایی دلنشین را ایجاد کرد. بدنه قابلیت شستشو نیز دارد که در این صورت افراد می توانند آن را به راحتی شستشو دهند و همواره محصولی تمیز و پاکیزه را داشته باشند. امکان خرید آسان مبل شنی 140 سانتی سوسیسی ابر و یونولیت از فروشگاه اینتکس ایران مهیا شده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...