مبل شنی 120 سانت سوسیسی ابر و یونولیت

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,610,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 120 سانت سوسیسی ابر و یونولیت دارای رنگبندی متنوع با ساختاری استاندارد و مقاوم مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف دارای بدنه قابل شستشو مناسب برای اتاق خواب و یا اتاق نشیمن از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی 120 سانت سوسیسی ابر و یونولیت با رنگبندی متنوع جزو برترین نمونه از محصولات راحتی و طبی می باشد که برای استفاده تمامی سنین به کار می رود و دارای سطحی بی عیب و نقص است که رضایت مخاطب را به خوبی جلب می کند. این محصول بی نظیر و خاص دارای بدنه ای منعطف است که قابلیت شکل پذیری زیادی را ایجاد کرده است تا افراد بتوانند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به داشتن آن اقدام نمایند و از آن لذت ببرند. به این صورت زمانی که افراد بر روی مبل شنی می نشینند و یا دراز می کشند محصول شکل بدن آن ها را به خود می گیرد و می تواند رویه ای با قابلیت انعطاف بالا را داشته باشد. از این رو راحتی زیادی حس می شود و می توان بر روی این بدنه منعطف و نرم به درستی قرار گرفت. با توجه به این که بدنه دارای رنگبندی مختلف می باشد که رنگ محصول برحسب سلیقه افراد انتخاب می شود می توان آن را در دکوراسیون داخلی محیط های مختلف استفاده کرد و رنگی دلخواه را مورد انتخاب و خریداری قرار داد تا در نتیجه بهترین مزیت ها ایجاد می شود و می توان از آن لذت برد. مبل شنی بدنه ای استاندارد با ابعاد مناسب دارد که قابلیت نشستن و درازکش بر روی این محصول ایجاد شده است تا در این صورت افراد با توجه به موقعیت خود و تمایل خود بر روی محصول قرار گیرند و به استراحت و بهره مندی بپردازند. مبل شنی بدنه ای قابل شستشو دارد که در زمان نیاز می توان آن را تمیز کرد. چنانچه قصد خرید مبل شنی 120 سانت سوسیسی ابر و یونولیت را دارید به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید و خرید خود را نهایی سازید.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلابر و یونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...