مبل شنی 120 سانتی سوسیسی الیاف و ابر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,050,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی 120 سانتی سوسیسی الیاف و ابر دارای رنگبندی متنوع مناسب برای تمامی رده های سنی با طول عمر بالا و ساختاری استاندارد و مقاوم قابل استفاده در محیط های مختلف با بدنه منعطف و نرم از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی 120 سانتی سوسیسی الیاف و ابر  از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که در نهایت کیفیت و سازگاریهای لازم در تولیدی مبل شنی تولید شده و به افراد ارائه می گردد. این محصول بی نظیر دارای استاندارد های لازم می باشد و مزیت های زیادی دارد به طوری که می توان با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شد و توانست بهترین اوقات را کسب کرد. مبل شنی بدنه ای بزرگ دارد که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد و می توان برای تمامی رده های سنی آن را مورد استفاده قرار داد. با این وجود است که بدنه سوسیسی محصول قابلیت استفاده به صورت نشسته را ایجاد کرده است و می توان به صورت درازکش نیز بر روی آن قرار گرفت. علاوه بر این موارد محصول دارای بدنه ای با رنگبندی متنوع می باشد که رنگ آن از روی کاتالوگ انتخاب می شود و در نهایت می توان رنگ محصول را بر حسب تمایل و سلیقه خود انتخاب کرد. به منظور داشتن آرامش و راحتی در طول روز می توان از مبل شنی استفاده کرد و بر روی آن به آرامش رسید و در نتیجه از انعطاف موجود در مبل شنی و داشتن چنین ساختار بی نقصی لذت برد. به این ترتیب جایگزین انواع مبل های راحتی می شود و می توان بر روی آن ساعات زیادی را سپری کرد و همچنین قابلیت نشستن و یا درازکش را نیز دارد تا در نهایت بتوان بدون هر گونه محدودیت نسبت به داشتن این محصول بی نظیر اقدام نمود. کسانی که به دنبال محلی مناسب جهت خرید مبل شنی 120 سانتی سوسیسی الیاف و ابر می باشند همواره می توانند به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایند و محصول را در نهایت کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...