مبل شنی 110*80 یونولیت استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,350,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید با دوام ترین مبل شنی 110*80 یونولیت استوانه ای دارای بدنه ای با کیفیت مناسب جهت استفاده تک نفره با قابلیت های مختلف نظیر ضد حساسیت بودن و قابل شستشو دارای رنگبندی متنوع و خاص از فروشگاه اصلی اینتکس ایران

مبل شنی 110*80 یونولیت استوانه ای دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان به دست می آید و می توان در طی سال های زیاد از وجود آن بهره مند شد. این محصول بی نظیر ساخت تولیدی های معتبر می باشد که در ساخت خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند تا طول عمر زیادی ایجاد شود و بتوان در طول سال های زیاد از آن لذت برد. بدنه محصول در نهایت سادگی ساخته شده است اما در پی این سادگی مزیت های زیادی وجود دارد که می توان به ضد حساسیت بودن و قابل شستشو بودن آن اشاره داشت. این محصول در زمان های مختلف قابلیت شستشو با انواع مواد شوینده را دارد و محصولی تمیز و عاری از آلودگی را کسب کرد. در این صورت می توان با خیالی آسوده از داشتن این محصول لذت برد و توانست بدون هر گونه مشکل و دشواری آن را مورد استفاده قرار داد و در این صورت از نشیمنی راحتی برخوردار بود که بیش ترین میزان سازگاری را دارد. رنگبندی متنوع نیز تشکیل دهنده این محصول می باشد که در نتیجه می توان با توجه به سلیقه خود محصول را انتخاب و خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد و در دکوراسیون داخلی محیط های مختلف نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد. مبل شنی را می توان با بدنه ای مقاوم که در داخل آن دارای یونولیت های خرد شده است که انعطاف زیادی را تشکیل داده است و می تواند دارای قابلیت شکل پذیری بالا نیز باشد. در این صورت سازگار ترین نشیمن برای نشستن های طولانی است که با قیمت مناسب در اختیار افراد می باشد. خرید مبل شنی 110*80 یونولیت استوانه ای از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...