مبل شنی 110*80 الیاف و ابر استوانه ای

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,370,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید جدید ترین مبل شنی 110*80 الیاف و ابر استوانه ای با رنگبندی دلخواه دارای ساختاری استاندارد و مقاوم با رویه طبی و راحتی مقاوم در برابر عوامل مختلف با طول عمر بالا و قیمت مناسب جهت استفاده تک نفره از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی 110*80 الیاف و ابر استوانه ای استاندارد ترین حالت ممکن را رقم می زند و دارای ابعاد مناسب می باشد به طوری که به عنوان محصولی کمجا و منحصر به فرد معرفی شده است و می توان از وجود آن لذت برد. مبل شنی دارای محتویات داخلی از نوع الیاف و ابر می باشد که بدنه ای استوانه ای شکل دارد و می تواند نشیمنی مطلوب برای تمامی رده های سنی باشد. این محصول دارای رنگبندی متنوع است که افراد می توانند نسبت به انتخاب و خرید هر یک از این موارد اقدام کنند و از وجود آن بهترین موقعیت را کسب نمایند. این محصول خاص دارای سازگاری زیاد می باشد و بدنه ای منعطف دارد که قابلیت شکل پذیری بالا دارد و می تواند بدون ایجاد حساسیت و مشکل برای افراد استفاده شود. با این وجود است که مبل شنی را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد و رضایت مخاطب را کسب کرد و برای آن ها بهترین اوقات را ایجاد نمود. مبل شنی رنگبندی متنوع دارد که در زمان خرید می توان نسبت به انتخاب آن نیز اقدام نمود. همچنین بدنه ای قابل شستشو دارد تا در هر زمان بتوان آن را با مواد شوینده مختلف شستشو داد و از آن لذت برد. مبل شنی دارای محتویات داخلی از نوع الیاف و ابر است که سازگار ترین محتویات داخلی برای تمامی مبل های شنی می باشد و دارای طول عمر بالا است که شارژ بدنه دیر تر نیاز خواهد بود و قابلیت انعطاف خود را برای سال های زیاد خواهد داشت. علاقه مندان برای داشتن مبل شنی 110*80 الیاف و ابر استوانه ای تنها می توانند بهترین رنگ محصول را با توجه به سلیقه خود از فروشگاه اینتکس ایران انتخاب کنند و وارد سبد خرید خود نمایند.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبلتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...