مبل شنی یک نفره اورجینال

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,260,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره اورجینال برای ایجاد راحتی و آرامش برای استفاده کنندگان ایجاد فرورفتگی زیاد در بخش میانی خود کرده است تا افراد بتوانند بر روی محصول قرار گیرند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن در محیط های مختلف لذت برد. محصول مورد نظر سازگار با محیط بیرون می باشد و در فضای بازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در باغ و ویلا زمانی که افراد به تفریح و استراحت مشغول هستند نیاز به نشیمنی راحتی و استاندارد دارند که می توانند به وسیله این مبل شنی آن را به دست اورند. از این رو مد نظر قرار دادن این مبل شنی برای خرید بهترین مورد از وسایل راحتی را برای استفاده در طی سال های زیاد مناسب می کند.

مبل شنی یک نفره اورجینالمبل شنی را می توان در زمان رفتن به گردش و مسافرت با خود به همراه داشت و در صورت نیاز و مناسب بودن شرایط به راه اندازی آن اقدام کرد. برای راه اندازی محصول باید محتویات داخلی را از طریق قسمتی که بر روی بدنه ایجاد شده است در بدنه پرکرد و سپس استحکام آن را بر قرار ساخت تا در نتیجه بتوان به راحتی از داشتن آن استفاده کرد و لذت برد. بخش مورد نظر برای پر کردن بدنه حاوی زیپ می باشد که به راحتی باز و بسته می شود و می تواند مسیر مواد داخلی بدنه را مشخص کند. چنانچه قصد خرید مبل شنی یک نفره اورجینال را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با انتخاب رنگ مناسب و مورد علاقه خود خریداری نمایید.

طول 105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...