مبل شنی یونولیت 7 پر قطر 105

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,100,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی یونولیت 7 پر قطر 105 با ساختاری استاندارد و ایمن مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف دارای رنگبندی متنوع مناسب رده سنی بزرگسال با بدنه ای مقاوم بدونه ایجاد حساسیت و با قابلیت شستشو از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی یونولیت 7 پر قطر 105 به منظور ایجاد راحتی و آرامش در طول روز ساخته شده است که می توان با خیالی آسوده آن را در مکان های مختلف قرار داد و به بهره مندی از آن دست پیدا کرد. این محصول بی نظیر دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و توانسته رضایت مخاطب را نیز جلب کند. به طوری که علاقه مندان می توانند آن را با این خصوصیات و همچنین انتخاب رنگ دلخواه خود داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی مد نظر بدنه ای گرد دارد که قطر مناسبی را تشکیل داده است و می تواند برای افراد بزرگسال استفاده شود و تمامی مزیت های خود را به نمایش بگذارد. به منظور داشتن این محصول می توان به بدنه منعطف و نرم آن اشاره داشت که بدون ایجاد حساسیت توانسته برای افراد استفاده شود و نشیمنی مناسب را داشته باشد تا در این صورت بدون مشکل و دشواری بدن را احاطه می کند و سطحی بی عیب و نقص برای بزرگسال می باشد. از این محصول در زمان مطالعه و تماشای فیلم استفاده می شود و افراد را به خود جذب می کند تا در زمان کار با رایانه نیز آن را مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. رنگبندی متنوعی که تشکیل دهنده این محصول می باشند توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و باعث خرید گزینه مورد علاقه خود می شود و می توان با خیالی آسوده یکی از دلخواه ترین مبل های شنی را انتخاب و خریداری کرد. در این صورت کسانی که به دنبال خرید آسان مبل شنی یونولیت 7 پر قطر 105 می باشند می توانند محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کنند و خرید خود را ثبت نمایند.

طول105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...