مبل شنی یونولیت 6 پر قطر 90

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی یونولیت 6 پر قطر 90 با بدنه طبی و راحتی مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا و کیفیت مطلوب جهت استفاده رده سنی بزرگسال مناسب استفاده تک نفره با قابلیت ضد حساسیت از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی یونولیت 6 پر قطر 90 برترین نمونه از محصولات طبی و راحتی است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و جزو با دوام ترین محصولات راحتی می باشد که با بدنه منعطف توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و به عنوان محصولی دائمی معرفی می شود. این محصول دارای قابلیت های مختلف است که شامل ضد حساسیت بودن و ضد تعریق بودن می باشد. در این صورت کسانی که به دنبال خرید آسان مبل شنی یونولیت 6 پر قطر 90 می باشند همواره می توانند بدون هر گونه مشکل آن را در طول سال های زیاد استفاده کنند و از آن لذت برند. علاوه بر این موارد بدنه قابلیت تعویض دارد و همچنین محتویات داخلی آن نیز قابلیت تعویض شدن دارد و می توان بدون هر گونه مشکل بدنه را شارژ کرد. با این شرایط بدنه مقاومت زیادی دارد و می تواند در برابر فشار وزن افراد نیز محکم باشد و دچار درز و شکاف نشده باشد و بدون این گونه موارد برای استفاده دائمی در مکان های مختلف بهره برداری شود. مبل شنی قابلیت انعطاف بسیار زیادی دارد که تغییر شکل پیدا می کند و می تواند بدن افراد را احاطه کند و سازگاری زیادی را کسب نماید. مبل شنی محتویاتی از نوع یونولیت خرد شده دارد که بدنه را احاطه کرده است و می تواند انعطاف زیادی را شامل شود و برای استراحت و آرامش مد نظر قرار گیرد. در این صورت می توان خرید این محصول را به آسانی انجام داد و از داشتن آن لذت برد و توانست در بسیاری از موارد این محصول بی نظیر را به همراه داشت. انتخاب و خرید مبل شنی یونولیت 6 پر قطر 90 از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود و با قیمت مناسب به دست می آید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...