مبل شنی یونولیت 180*90 سوسیسی

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,960,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی یونولیت 180*90 سوسیسی با کیفیت بالا و طول عمر زیاد دارای ساختاری استاندارد و مقاوم مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با رویه ضد حساسیت و داشتن رنگبندی متنوع برای رده سنی بزرگسال از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی یونولیت 180*90 سوسیسی بزرگ و جادار می باشد که سطحی طبی و راحتی را ایجاد می کند تا در نهایت افراد به همراه اعضای خانواده خود بر روی آن قرار گیرند و به استراحت و آرامش دست پیدا کنند. این محصول بی نظیر جدید ترین نمونه از محصولات راحتی و طبی می باشد که شامل مزیت های مختلف است و با داشتن طول عمر بالا و سطحی بی عیب و نقص می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای علاقه مندان به مطالعه کاربرد داشته باشد. این محصول قابلیت شستشوی آسان دارد که در این صورت همواره تمیز می باشد و می توان در صورت مشاهده آلودگی نسبت به شستشوی آسان اقدام کرد. مبل شنی مد نظر با ابعاد بزرگ و جادار دارای مدل سوسیسی می باشد که سطحی بی عیب و نقص را ایجاد کرده است تا افراد بدون هر گونه مشکل و دشواری بتوانند بر روی آن قرار گیرند و لحظات خوبی را داشته باشند. افراد در تعداد دو یا سه نفره بر روی مبل شنی قرار می گیرند و به گیم می پردازند. همچنین می توانند به تماشای فیلم دلخواه خود مشغول شوند و بهترین ساعات را کسب نمایند. مبل شنی مد نظر دارای ترکیب رنگ مختلف است و تنوع زیادی را شامل می شود که در این صورت میتوان بدون هر گونه مشکل نسبت به انتخاب رنگ دلخواه خود اقدام کرد و سپس خرید خود را نهایی کرد. این محصول بی نظیر با انعطاف زیاد سطحی برای تمامی رده های سنی می باشد که قابلیت شکل پذیری بالا دارد و می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد و از آن لذت برد. به جهت خرید آسان مبل شنی یونولیت 180*90 سوسیسی به فروشگاه اصلی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبلیونولیت
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...