مبل شنی یونولیت مدل سوسیسی 120

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی یونولیت مدل سوسیسی 120 با طراحی استاندارد و طبی با رویه مقاوم و منحصر به فرد با انعطاف بالا و داشتن رنگبندی متنوع مناسب تمامی رده های سنی دارای بدنه ضد حساسیت و قابل شستشو از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی یونولیت مدل سوسیسی 120 به منظور ایجاد راحتی و آرامش در موقعیت های مختلف ساخته شده است و از استاندارد های لازم برخوردار می باشد به طوری که افراد می توانند از آن برای نشستن و یا درازکش بهره مند شوند و از وجود آن لذت ببرند. این محصول بی نظیر دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که همواره علاقه مندان می توانند ان را در موقعیت های مختلف استفاده کنند و نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. در این صورت کسانی که به دنبال داشتن یک محصول سازگار و خاص می باشند می توانند این مبل شنی را به جای مبل های راحتی و گران قیمت انتخاب کنند و خرید آن را نهایی سازند. قیمت محصول ارزان و مناسب است که در مقایسه با سایر وسایل راحتی و طبی بهترین مزیت ها را به دنبال دارد و خریدی به صرفه معرفی می شود. به این صورت افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند و می توانند به منظور ایجاد استاندارد های لازم در زمان استراحت در طول روز از آن بهره مند شوند. داشتن رنگبندی متنوع در بدنه و ایجاد تنوع در این زمینه سبب شده است که افراد بتوانند رنگ محصول را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند تا رضایت بیش تری داشته باشند و بتوانند در محیط های مختلف بسته به رنگ محیط و وسایل آن را در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار دهند. از این رو محصولی مفید و بی نظیر است که با رویه منعطف توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در موقعیت های مختلف استفاده شود. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید مبل شنی یونولیت مدل سوسیسی 120 می باشند که بهترین اوقات را برای آن ها رقم بزند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازندهاینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...