مبل شنی گرد پشتی دار مدل دورنگ

mobl 042

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,270,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد پشتی دار مدل دورنگ محصولی جذاب و اسپرت است که برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب می باشد. این مبل شنی یکی از جدیدترین نمونه های ارائه شده توسط فروشگاه اینتکس ایران می باشد که طراحی آن کاملا طبی بوده و برای استفاده تمامی افراد با سنین مختلف مناسب است. تحمل وزن بالای این مبل شنی موجب شده است تا هر فردی با هر جثه ای بتواند به راحتی از آن استفاده کند و برخورداری از طراحی طبی، این محصول را برای نشستن و استراحت طولانی مدت مناسب کرده است. رویه این مبل شنی به صورت دو رنگ طراحی شده است. بخش رویی نشیمنگاه و تکیه گاه به یک رنگ بوده و بقیه قسمت های مبل شنی رنگ دیگری دارند. این ترکیب رنگ جذابیت محصول را دوچندان می کند. یکی دیگر از ویژگی های این مبل شنی برخورداری از مواد داخلی منعطف و سبک است. این محصول وزن بسیار پایینی دارد که می توانید به راحتی آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا کنید.

مبل شنی گرد پشتی دار مدل دورنگ

هم چنین مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن دارد و به سادگی دچار افت کیفیت نمی شود. انعطاف بالای این مواد داخلی باعث شده است تا در زمان نشستن شما بر روی محصول، مبل شنی حالتی متناسب با فرم بدن را به خود گرفته و فضایی بسیار راحت ایجاد کند تا هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نشود. این محصول رویه ای بسیار مقاوم در برابر پارگی و ساییدگی داشته و هم چنین رویه قابلیت شستشو دارد. در صورت نیاز به شستشو می توانید رویه را توسط زیپی که بر روی آن قرار دارد از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. برای تهیه مبل شنی گرد پشتی دار مدل دورنگ با قیمتی ارزان و به صورت مستقیم از تولید کننده از طریق فروشگاه اینتکس در ایران اقدام به خرید نمایید و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه قابلیت انتخاب رنگ
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...