مبل شنی گرد مخمل 8 پر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,120,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد مخمل 8 پر از سری محصولات جدیدی است که از تولیدی محصولات راحتی ارائه شده است. محصول مورد نظر بدنه ای با قابلیت های مختلف دارد که در نتیجه می توان از داشتن آن لذت برد و در موقعیت های مختلف نیز از آن استفاده کرد. بدنه با محیط های مختلف سازگاری دارد به طوری که از ضخامت زیادی تشکیل شده است و در صورت قرار گیری بر روی سطوح گوناگون دچار آسیب نخواهد شد. از این رو می توان با خیالی آسوده انتخاب و خرید مبل شنی را انجام داد تا در مدت زمان طولانی از وجود آن بهره مند شد. این محصول از سری محصولات طبی با رویه اورجینال است که قابلیت شستشو نیز دارد. 

برای تمیز کردن رویه محصول از آلودگی تنها می توان محتویات داخلی بدنه را تخلیه کرد و رویه را به تنهایی با انواع مواد شویینده شستشو داد. از این رو به ساده ترین صورت محصول مورد نظر تمیز و پاکیزه می شود و برای استفاده مجدد آماده می گردد. این محصول به راحتی تخلیه خواهد شد. برای این کار لازم است که مسیری برای رسیدن به محتویات داخل بدنه پیدا شود. که این مسیر توسط یک زیپ مسدودشده است و می توان با باز کردن آن محتویات را به طور کامل خالی نمود. پس از شستشو و خشک شدن بدنه محتویات از همین طریق وارد بدنه می شوند و با بسته شدن زیپ مسیر آن ها مسدود می گردد. جهت خرید مبل شنی گرد مخمل 8 پر به سایت اینتکس و یا به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...