مبل شنی گرد قطر 110 مدل 8 پر الیاف و ابر

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
4,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی گرد قطر 110 مدل 8 پر الیاف و ابر با قابلیت استفاده آسان در مکان های مختلف دارای سازگاری زیاد با محیط های مختلف جهت به آرامش رسیدن در زمان نشستن های طولانی بدون ایجاد حساسیت از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی گرد قطر 110 مدل 8 پر الیاف و ابر از سری محصولات با کیفیت و منحصر به فردی است که امروزه به جای استفاده از مبل های گران قیمت راحتی از آن استفاده می کنند و در پی خرید آن مزیت های زیادی وجود دارد. به طوری که افراد می توانند با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد آن محصول را مورد بهره برداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی بدنه ای گرد دارد که از دوخت های محکم تشکیل شده است و در داخل آن مواد الیاف و ابر پر شده است. در بدنه محصول که از جنس پارچه جاسمین می باشد مقداری فضای خالی وجود دارد که قابلیت شکل پذیری بالا و انعطاف زیاد را رقم می زند و می تواند بهترین شرایط را برای افراد داشته باشد. در نتیجه حالت آرامش بخشی برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد که در این صورت می توانند طی زمان های طولانی بر روی مبل شنی قرار گیرند و آرامش و راحتی خود را داشته باشند. با این وجود است که مبل شنی گرد با اندازه عنوان شده توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها کاربردی و منحصر به فرد باشد. به طوری که زمان قرار گیری بر روی این محصول بهترین و خاص ترین شرایط را داشته باشند. کمر و ستون فقرات در زمان استفاده از این محصول احاطه می شوند و در موقعیت طبی و راحتی قرار می گیرند و می توانند از بروز هر گونه درد و آسیب در امان باشند و اوقات خوشی را داشته باشند. مبل شنی مد نظر رنگبندی متنوع دارد و افراد می توانند رنگ آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایند. انتخاب و خرید مبل شنی گرد قطر 110 مدل 8 پر الیاف و ابر با توجه به نیاز افراد از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

طول110 سانتی متر
عرض110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و ابر
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...