مبل شنی گرد دستگیره دار استاندارد

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,210,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد دستگیره دار استاندارد جزو وسایل طبی و منحصر به فردی است که حاوی دستگیره ای محکم بر روی بدنه می باشد. وجود این دستگیره سبب ایجاد مزیت های متعدد می شود تا بتوان از محصول در بسیاری از موارد استفاده کرد. مبل شنی بدنه ای گرد و ساده دارد و از ترکیب دو بخش اصلی تشکیل شده است. دو بخش اصلی که شامل رویه محصول و محتویات داخل آن می شود در کنار هم ایجاد منحصر به فرد ترین بدنه را داده است تا در طی مدت زمان طولانی می توان از وجود آن بهره مند شد. محصول مورد نظر از شن های یونولیتی تشکیل شده است که فضای داخلی بدنه را پر می کند. بنابراین می توان گفت که از محتویات ساده نیز برخوردار است که قابلیت شارژ کردن بدنه نیز وجود دارد. برای شارژ کردن بدنه در زمانی که محصول قابلیت انعطاف خود را از دست داده است به این صورت انجام می شود که شن های یونولیتی به طور کامل تخلیه می شود و سپس با محتویات جدید پر می شود. از این رو می توان یک محصول با قابلیت های جدید را به دست اورد و از آن مجدد در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد. با وجود مزیت های مختلف که مهم ترین آن منعطف بودن بدنه می باشد محصول جزو پرفروش ترین محصولات مورد استفاده علاقه مندان می باشد و می تواند در بسیاری از موارد کاربرد داشته باشد. خرید مبل شنی گرد دستگیره دار استاندارد از طریق سایت اینتکس صورت می گیرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...