مبل شنی گرد بدون پشتی

mobl 041

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,260,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از نمونه های فانتزی و جذاب موجود در فروشگاه اینتکس ایران مبل شنی گرد بدون پشتی است که دارای طراحی جالبی بوده و در هر فضایی مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن و ... قابل استفاده می باشد. این مبل شنی جالب و خاص یکی از بهترین و زیباترین نمونه های مبل شنی است که با طراحی ساده و شیک توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول را می توانید به راحتی جابه جا کرده و حمل کنید. وزن پایین این محصول امکان جابه جایی آسان را به شما می دهد. این محصول به صورت آماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی خاصی ندارد. فقط کافی است تا از بسته بندی خارج کرده و در فضای مناسب قرار دهید. رویه مورد استفاده در مبل شنی گرد بدون پشتی از نوع مازراتی می باشد که ضد لک است و به سادگی در ماشین لباسشویی شسته می شود. برای جدا کردن رویه از بدنه اصلی یک زیپ در قسمت پشتی این مبل شنی تعبیه شده است که می توانید از آن استفاده کنید.

هم چنین این زیپ امکان دسترسی به مواد داخلی مبل شنی را نیز به شما می دهد و در صورت نیاز به شارژ و یا تعویض مواد داخلی قابل استفاده خواهد بود. این محصول ضد حساسیت است و مشکلات پوستی ایجاد نمی کند. هم چنین این مبل شنی دارای ارتفاعی استاندارد می باشد که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت خواهد بود. رنگ بندی جذاب و فانتزی این محصول گزینه های متعددی را برای هماهنگی با دکوراسیون فضا در اختیار شما قرار می دهد. برای سفارش مبل شنی گرد بدون پشتی می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول خاص و بی نظیر را با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید. هم چنین برای مشاوره و راهنمایی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران تماس بگیرید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...