مبل شنی کاناپه ای یک نفره

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,615,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کاناپه ای یک نفره مانند مبل های چوبی و پارچه ای ساخته شده است و از ساختاری زیبا تشکیل می شود. این محصول به دلیل داشتن زیبایی ظاهری و داشتن ساختاری مشابه با کاناپه مورد پسند عده زیادی از علاقه مندان قرار گرفته است تا به وسیله آن بتوان ساعات خوشی را سپری کرد و بهترین موقعیت را به دست آورد. مبل شنی کاناپه ای از سری محصولات جدید با طراحی به روز است که کاربرد زیادی را از خود ارائه می دهد تا افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. این محصول ظرفیت 1 نفره دارد به طوری که تنها برای یک فرد ساخته شده است. وجود تکیه گاه سبب به آرامش رسیدن بدن افراد در بخش کمر می شود و می تواند ساعت استفاده از مبل شنی را افزایش دهد. این مبل شنی قیمت مناسبی دارد به طوری که بهترین جایگزین برای کاناپه های راحتی بوده است. از این رو می توان آن را برای محیط های مختلف مانند اتاق نشیمن و یا برای استفاده در باغ و ویلا آن را خریداری نمود. مبل شنی ساختاری مستحکم و مقاوم دارد که درنتیجه می توان به راحتی نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود محصول بهره مند شد. به منظور خرید آسان این مبل شنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و از داشتن آن لذت ببرید.

طول 150 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای سوخته
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...