مبل شنی چرم ایرانی

mobl 023

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,560,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم ایرانی از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی برخوردار است که میزان دوام و طول عمر بالایی دارد. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن در موقعیت های مختلف اقدام نمود. این بدنه در محیط هایی مانند منزل و محیط بیرون از منزل استفاده می شود و راحتی زیادی را به افراد می بخشد. به دلیل وجود بدنه ای که از جنس چرم مصنوعی می باشد محصول جزو دسته بندی محصولات ضد آب و غیر قابل نفوذ قرار گرفته است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده از آن در محیط های مرطوب نیز استفاده کنند.

مبل شنی چرم ایرانی با کیفیت

بافت چرم مصنوعی غیر قابل نفوذ می باشد به طوری که شستشوی بدنه به صورت اسپری کردن بر روی آن نیز امکان پذیر است. به همین خاطر برای استفاده از آن در موقعیت های مختلف که افراد تمایل به داشتن نشیمنی راحتی دارند میسر خواهد شد. بدنه از ساختاری گرد تشکیل شده است که تنها برای داشتن آرامش در نظر گرفته می شود. این ساختار گرد توسط افراد به راحتی جا به جا می شود و می تواند به نقاط مختلف منزل هدایت شود. مبل شنی چرم را می توان تولید داخل کشور دانست که از این رو به آن مبل شنی چرم ایرانی گفته می شود. با توجه به این موارد افراد می توانند آن را از طریق مراجعه به نمایندگی بزرگ محصولات اینتکس سفارش دهند.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...