مبل شنی چرمی ایرانی

mobl 016

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,760,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی ایرانی بهترین ترکیب از بهترین مواد اولیه است به طوری که می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. این محصول با بدنه ای مقاوم ساخته شده است که جزو بهترین رویه برای داشتن آرامش و راحتی می باشد. در واقع چرم مصنوعی بهترین بدنه برای ساخت مبل شنی منحصر به فرد و حرفه ای می باشد که تشکیل یک محصول با طول عمر بالا و سازگاری زیاد را می دهد. بدنه با چنین جنسی دارای قابلیت ضد آب بودن می شود که امکان تمیز کردن بدنه به وسیله اسپری کردن را می دهد. برای شستشوی کامل بدنه باید بدنه را از محتویات داخلی آن تخلیه نمود و بدنه را به تنهایی شستشو داد.

خرید مبل شنی چرمی ایرانی

چرا که با برخورد آب و رطوبت به شن های یونولیتی که در داخل بدنه قرار دارد دچار آسیب شده و قابلیت انعطاف محصول از بین می رود. از این رو باید از برخورد این عوامل و رسیدن آب و رطوبت به داخل بدنه جلوگیری نمود. تا زمانی که آب و رطوبت به بدنه وارد نشود محصول بدون آسیب خواهد ماند و دارای بدنه ای منعطف می باشد. به همین خاطر است که باید از بروز این عوامل جلوگیری کرد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. مبل چرمی ایرانی در فروشگاه اینتکس موجود است که برای خرید علاقه مندان آماده می باشد.

طول 105 سانتی متر
عرض 105 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول دلخواه
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...