مبل شنی پشتی دار با روکش مازراتی

mobl 035

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,280,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از محصولات محبوب و بی نظیر ارائه شده توسط فروشگاه اینتکس ایران ، مبل شنی پشتی دار با روکش مازراتی است. این محصول خاص با ابعاد استاندارد و مناسب، دارای پشتی بلندی می باشد که علاوه بر پوشش دادن تمامی قسمت های کمر، شانه ها و کتف را در بر می گیرد و فضایی ایده آل ایجاد خواهد کرد. انعطاف بسیار بالای این محصول موجب شده است تا با تکیه دادن به پشتی آن، به خوبی تمامی انحنای ستون فقرات در حالتی ایده آل قرار گرفته و هیچ فشاری به بدن وارد نشود. این محصول را می توانید به راحتی در هر فضایی قرار دهید زیرا برای استفاده از آن نیازی به فضای زیادی نخواهید داشت. این مبل شنی برای استفاده در دفترکار، اتاق خواب، اتاق مطالعه، مقابل تلوزیون و ... مناسب است و با استفاده از آن می توانید ساعت های زیادی را به صورت نشسته بگذرانید.

مبل شنی تکیه گاه دار با پارچه مازراتی

خصوصا برای سالمندان عزیز که بیشتر اوقات خود را به صورت نشسته سپری می کنند گزینه ای مناسب محسوب می شود. وزن کم این محصول نیز حمل و جابه جایی آن را آسان کرده است. رویه این مبل شنی از نوع مازراتی بوده که ضد لک می باشد و قابل شستشو است. این رویه توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد به راحتی از بدنه اصلی جدا شده و در ماشین لباسشویی شسته می شود. نشیمنگاه این محصول نیز ارتفاع استانداردی از سطح زمین دارد که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت بوده و فشاری به زانوها و کمر وارد نخواهد شد. برای تهیه مبل شنی پشتی دار با روکش مازراتی با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر به نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...