مبل شنی پر کاربرد دو نفره با روکش مازراتی

mobl 032

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین محصولات موجود در فروشگاه اینتکس ایران ، مبل شنی پرکاربرد دو نفره با روکش مازراتی است. این محصول خاص و بی نظیر دارای ویژگی های تخصصی ارزشمندی می باشد که موجب شده تا افراد تمایل زیادی به خرید و استفاده از این محصول نشان دهند. یکی از ویژگی های این محصول، کاربردی بودن آن محسوب می شود. این مبل شنی ابعادی استاندارد و مناسب دارد که می توان از آن هم برای نشستن و هم برای خوابیدن استفاده کرد. در صورت استفاده جهت نشستن، دو نفر بزرگسال به راحتی بر روی این مبل شنی جای می گیرند و افراد می توانند بر روی این مبل شنی به خواب نیز بروند. با وجود این ویژگی ها این مبل شنی یکی از بهترین محصولات برای قرار دادن مقابل تلویزیون و استفاده در زمان تماشای تلویزیون و بازی های کامپیوتری است.

با نشستن بر روی این مبل شنی، تکیه گاه کوچکی بر روی آن تشکیل می شود که تمامی قسمت گودی کمر را دربر می گیرد و از ایجاد درد در کمر جلوگیری می کند. ارتفاع استاندارد این مبل شنی نیز از دیگر مزایای آن محسوب می شود. رویه این مبل شنی ضد لک است و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این رویه در برابر پارگی و پوسیدگی مقاومت زیادی دارد و قابل شستشو نیز می باشد. وزن این محصول نیز در مقایسه با حجم آن، ناچیز بوده و به سادگی می توانید این مبل شنی را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. مواد داخلی این محصول نیز قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارا هستند. برای تهیه مبل شنی پرکاربرد دو نفره با روکش مازراتی با قیمتی ارزان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...