مبل شنی نوجوان طرح چرم

mobl 046

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,740,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برای افراد نوجوان که اغلب وقت خود را مشغول بازی های کامپیوتری و یا مطالعه هستند، داشتن نشیمنگاهی طبی و راحت ضروری بوده و والدین نیز به دنبال ایجاد فضایی راحت برای درس خواندن و یا انجام فعالیت های نشسته می باشند. پیشنهاد ما استفاده از مبل شنی نوجوان طرح چرم است. این مبل شنی با ایجاد فضایی کاملا راحت و مناسب به شما کمک می کند که بدون احساس درد در ستون فقرات و گردن ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید. این محصول در ابعاد مناسبی تولید شده است که برای استفاده از آن نیازی به فضای زیادی نیست و می توانید به راحتی آن را در محیط هایی هم چون اتاق خواب و ... قرار دهید. این مبل شنی دارای پشتی کوتاهی می باشد که با نشستن فرد، به خوبی تمامی قسمت های ستون فقرات را پوشش داده و انحنای بدن را دربر می گیرد. به این ترتیب هیچ فشاری به اندام ها وارد نخواهد شد.

خرید مبل شنی نوجوان طرح چرم با ابعاد کوچک

این محصول از بهترین نوع چرم مصنوعی است و در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی دارد. تنها لازم است تا در زمان جابه جایی، از کشیدن مبل شنی بر روی زمین جلوگیری کرده و محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید تا با اشیای تیز و لبه های دیوار برخورد نکند. این مبل شنی از وزن کمی بهره مند می باشد و به همین دلیل جابه جایی آن بسیار ساده است. انعطاف بالای این محصول نیز یکی از مزایای آن محسوب می شود و فضایی بسیار ایده آل برای نشستن فرزندان شما فراهم خواهد کرد. این مبل شنی ضد حساسیت است و با داشتن رویه ای نرم، تمامی ویژگی های یک محصول مرغوب را دارا می باشد. مبل شنی نوجوان طرح چرم را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا می توانید از طریق سایت اینتکس ایران تهیه نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس ایران
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...