مبل شنی منعطف با تکیه گاه نرم

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,840,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی منعطف با تکیه گاه نرم تشکیل نشیمنی را داده است که می توان به وسیله آن ساعات خوبی برای آرامش و راحتی به دست آورد. این نشیمن تشکیل شده از بهترین مواد اولیه که با طراحی ساده قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد و می توان از داشتن آن لذت زیادی برد. در بسیاری از موارد که افراد به یک نشیمن راحتی نیاز دارند این مبل شنی مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزینی طبی و منحصر به فرد به جای مبل های چوبی و فلزی می باشد. با توجه به سادگی ساختار بدنه افراد می توانند آن را در مکان های مختلف استفاده کنند و با خود به محیط های گوناگون هدایت نمایند. داشتن این مبل شنی به علاقه مندان این امکان را داده است که در مسافرت و یا رفتن به گردش نیز از داشتن راحتی لذت ببرند و در تمامی اوقات شبانه روز آن را مورد استفاده قرار دهند. برای کار با کامپیوتر و یا مطالعه و مانند این ها بهره مندی از نشیمنی طبی که از ساختاری استاندارد برخوردار می باشد لازم و ضروری است تا به راحتی بتوان بر روی آن قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد. بنابراین خرید این محصول به تمامی علاقه مندان توصیه می شود تا با آن اوقات خوشی را داشته باشند. خرید مبل شنی منعطف با تکیه گاه نرم تنها از سایت فروشگاه اینتکس انجام می شود.

مبل شنی منعطف با تکیه گاه نرم

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...