مبل شنی مدل 8 پر الیاف و یونولیت قطر 110

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
3,430,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید مبل شنی مدل 8 پر الیاف و یونولیت قطر 110 با رنگبندی متنوع دارای ساختاری استاندارد و مقاوم مناسب جهت استفاده در مکان های مختلف با طول عمر بالا و رویه ضد حساسیت و لطافت زیاد و بدنه ضخیم از فروشگاه اینتکس ایران

مبل شنی مدل 8 پر الیاف و یونولیت قطر 110 بهترین گزینه برای ایجاد نشیمنی راحتی است که دارای استاندارد های لازم می باشد و می توان به راحتی از داشتن آن بهره مند شد. این محصول دلخواه دارای طراحی ساده می باشد اما طراحی ساده آن توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و محصول را برای استفاده در مکان های مختلف در نظر بگیرد. به این ترتیب کسانی که به دنبال داشتن مبل های راحتی می باشند اما توان خرید آن را ندارند می توانند این مبل شنی را مورد بهره برداری قرار دهند و از آن لذت ببرند و در نهایت بهترین شرایط را برای ستون فقرات و کمر خود ایجاد کنند. این محصول سازگار بدنه ای ضد حساسیت دارد که از ضخامت زیاد نیز برخوردار می باشد و توانسته سازگاری زیادی با فشار وارد بر بدنه ایجاد کند. از این رو افراد سنگین وزن به راحتی قادر به استفاده از آن خواهند بود و به راحتی از این محصول لذت می برند. این مبل شنی دارای رنگبندی متنوع بوده است تا افراد در زمان خرید رنگ دلخواه خود را سفارش دهند و بتوانند بدون هر گونه محدودیت از آن در طول سال های زیاد بهره مند شوند. امکان تعویض بدنه نیز وجود دارد و در زمان نیاز این کار انجام می شود. همچنین امکان شارژ بدنه نیز وجود دارد تا در این صورت بتوان محتویات داخلی بدنه را با مواد تازه تعویض کرد و مجدد بدنه ای با قابلیت انعطاف زیاد را کسب نمود و از داشتن آن لذت زیادی را کسب کرد. چنانچه تمایل به خرید مبل شنی مدل 8 پر الیاف و یونولیت قطر 110 دارید می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

طول110 سانتی متر
عرض110 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه جاسمین
مواد داخلی مبلالیاف و یونولیت
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...