مبل شنی مدل کاناپه چرم

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
محصول فوق قابلیت تولید در رنگبندی دلخواه را داشته که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
2,760,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مدل کاناپه چرم از سری محصولات به روز و جدید راحتی است که از رویه ای با جنس چرم مصنوعی تشکیل شده است. این رویه می تواند بدنه ای زیبا و خاص را ایجاد کند و آن را شامل جذابیت های ظاهری نماید. مبل شنی مدل کاناپه تشکیل شده است تا بتوان بر روی آن بهترین موقعیت را تجربه کرد و آرامش زیادی را حس کرد. این بدنه دارای تکیه گاه می باشد و از کناره هایی به عنوان دستگیره برخوردار می باشد.تکیه گاه سبب قرار گیری کمر در حالت استاندارد می شود تا به راحتی بتوان ساعات زیادی را بر روی محصول سپری کرد و در این حین به تماشای فیلم مورد علاقه خود نیز اقدام نمود. علاوه بر این موارد می توان در زمان مطالعه نیز این محصول را مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن استفاده کرد. بدنه نرم و منعطف است به طوری که حس آرامش به افراد می دهد. بدنه می تواند بدون ایجاد آسیب و حساسیت برای تمامی سنین کاربرد داشته باشد و برای استفاده انواع افراد آماده شده باشد. جهت استفاده از این مبل شنی می توان آن را در منزل و یا محیط کار مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چنانچه قصد خرید مبل شنی مدل کاناپه چرم را دارید که دارای کیفیت بالا است و از مقاومت بالایی برخوردار است به فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل بدون محدودیت سنی
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...